torsdag den 13. januar 2011

I went shopping today...

...and all I got myself was this bottle of shampoo.

Indlæg efter indlæg har jeg læst rundt om i blogland med skønne ting, I har fundet på udsalg. I dag var så dagen, hvor jeg skulle lave et lækkert indlæg med skønne fund. Men der var bare slet ingenting, jeg havde lyst til at købe. Og det er ikke fordi, jeg ikke har stoppe-genet, for det har jeg så afgjort. Måske er jeg bare for sent på den? Måske jeg bruger den forkerte (og for store) størrelse? Eller måske man bare ikke skal shoppe på vej hjem fra en arbejdsdag, der begyndte kl. 5?
Published with Blogger-droid v1.6.5

8 kommentarer:

  1. Lidt har vel også ret??! Men at starte en shoppe.dag med en gang arbejde kl 5 sætter måske også sine begrænsninger...
    Jeg har også læst om vidunderlige ting, som under normale omstændigheder ville ha' kastet mig fluks ud for at svinge kortet gennem terminalen. Men... Jeg har faktisk ikke lyst... Meget mærkeligt. Og jeg tænker, om jeg er blevet mæt af alle disse fantastiske t i n g, om den grå mørke kolde vinter kombineret med en overflodsjul af dimensioner simpelthen har gjort mig (forhåbentlig) midliertidigt immun overfor køb...
    Det eneste jeg har købt er garn og nye hæklenåle. Og i stedet for at købe bøger (jeg er en sand book-a-holic), har jeg lånt dem på biblioteket.

    SvarSlet
  2. Hej Birgitte
    Lidt har bestemt ret. Det var bare sådan en lidt mere praktisk ting, end jeg umiddelbart havde forestillet mig. Og jeg tror, du har ret i det der med, at julen har lagt en dæmper på behovet. Jeg fik så mange fine ting, at jeg egentlig ikke har behov for flere nye lige nu. Og så har jeg heller ikke rigtig plads.

    SvarSlet
  3. Smil:) Dejligt indlæg;)
    Du må ud og lure en dag som ikke er startet SÅ tidligt - og se om det er dét, der gør forskellen.. Det kunne godt være;)
    Men shampoo er også altid godt..
    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Hej Anne
    Det er i hvert fald en nødvendighed ;-) Jeg tror også, at jeg må forsøge mig en dag, hvor jeg er mere udhvilet. Jeg tror også, at ekspedienterne kunne se på mig, at jeg var lidt udjokket. Der var en pige i en butik, der kom hen med et stort smil og sagde "hej" meget kækt. Da jeg så kiggede op og sagde "hej", så hun helt forskrækket ud.

    SvarSlet
  5. Det var da trods alt en luksus shampoo du kom hjem med ;)

    SvarSlet
  6. Haha, Mejse! Det er rigtigt. Til mit eget private kurbad :-D

    SvarSlet
  7. Hahaha, jeg tror kanskje mannen min hadde likt meg bedre dersom jeg kom hjem fra shopping med en flaske shampoo, og ikke med en rull tapet til 800 kroner som jeg strengt tatt ikke har noen planer for. Tapeten var fin, det var den eneste grunnen til kjøpet. :)

    SvarSlet
  8. Hehe, AbluMoo. Det er ellers det, der er så fedt ved udsalg. Og jeg havde helt klart forberedt mig på, at komme hjem med nogle impulskøb, og så ender jeg med sådan en praktisk ting.

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge