lørdag den 6. november 2010

Jeg er et heldigt asen - og også lidt en kat

Jeg har vundet min allerførste giveaway! Det var Karens giveaway i anledningen af, at hun har opnået 1000 faste læsere. Det er virkelig en bedrift af de store, og jeg bliver lidt forpustet ved tanken om så mange faste læsere. Nå, men i hvert fald så udloddede hun en lækker kogebog fra Aarstiderne. Der var 216(!), der deltog i lodtrækningen og så gik jeg alligevel hen og vandt. Jubii. Tusind tak, Karen.

Ellers er lørdagen gået med at klippe loddent rulamsfoer til mine vanter til det odensianske julemarked. Derfor er der nu hår überalles og store dele af mit stuegulv ser nu således ud:



Jeg prøvede at holde hårene nede i en plasticpose, men måtte konstatere, at det overhovedet ikke er til at holde styr på alle de hår. De sætter sig i tøj og sokker og hvad værre er i øjne, næse og svælg, så man til sidst som en anden lille kat nærmest må hoste små hårboller op (ja undskyld for det billede...). Men når man skal klippe foer til 13 par vanter, så er det altså for længe at holde vejret. Nå, men det vigtigste er, at arbejdet skrider fremad, så vanterne snart er færdige...hvad man ikke gør for håndarbejdets og unikakreationernes fremme...

6 kommentarer:

  1. Stort tillykke :) Det er ret sejt at vinde når så mange deltager.
    Glæder mig til at se hvilke vanter du fremtryller, hvornår er du på markedet?

    SvarSlet
  2. Tak skal du have, Anne :-)
    Jeg er på markedet alle tre dage, som jo er d. 19. - 21. november.
    Jeg lægger selvfølgelig også nogle billeder ud her på bloggen af de færdige vanter.

    SvarSlet
  3. Tillykke med bogen Asli... selvom det var mig, som skulle have vundet den :)

    SvarSlet
  4. Jeg beklager, at jeg sådan er kommet i vejen for skæbnen, Mutter, men jeg er nu stadig svært godt tilfreds med mit held :-)

    SvarSlet
  5. psst... du skal ikke klippe i pels men skære med skalpel (eller pelskniv..) fra skindsiden af pelsen. På den måde klipper du ikke så mange hår af, der drysser og flyver rundt i næse, øjne og mund...

    -fra en af Workshop-pigerne og tak for anbefaling ;-)

    SvarSlet
  6. Hej Siri. Tak for tippet! Det vil jeg helt klart prøve. Det kan KUN blive bedre. Hihi.

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge