søndag den 10. marts 2013

Glæder mig...

...til d. 25. og 26. maj. Der skal jeg nemlig endelig på workshop hos Line. Jeg har drømt om det længe, så da jeg fandt ud af, at jeg får nogle penge tilbage i SKAT, besluttede jeg, at nogle af dem skulle bruges på en sy-workshop.

Jeg vil gerne sy den nye quiltede jakke, tror jeg...spørgsmålet er bare, hvilket stof jeg skal sy den i. 
Billedet er lånt hos Line.

Forslag modtages meget gerne.

Åååh, hvor jeg glæder mig. Jeg har hørt fra flere, at man ikke alene får en lækker jakke med hjem, men også fornyet syglæde. Så det ser jeg meget frem til.

16 kommentarer:

  1. Den er altså super fed i den nye opgraderede udgave med lynlås :-) dejlig prioritering du har lavet der!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Og GODT jeg gjorde det, før jeg tog til New York. Ellers var det nok ikke blevet prioriteret nu...hosthost :-)

      Slet
  2. HELDIGE dig. Det er så meget det hele værd. Jeg er glad for at jeg i sin tid valte en mørk farve - den er mest brugbar året rundt synes jeg. Jeg har også valgt en med "roligt" mønster (pepper) - men det er jo en smagssag. Jeg bruger både min som jakke i sommerperioden og "cardigan" i vinterperioden. Meget meget brugbar

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg valgte også det rolige look - har købt noget armyagtigt stof, som jeg håber bliver godt. Det er en lidt mere feminin army end den normale. Det bliver SÅ spændende!

      Slet
  3. Fedt med selvforkælelse.
    God fornøjelse :)

    SvarSlet
  4. Ej hvor fedt. Er lidt misundelig på alle dem der har været på kurset. Synes simpelthen at jakkerne er så flotte!

    SvarSlet
    Svar
    1. De er SÅ pæne. Jeg håber, jeg kan finde ud af det :-)

      Slet
  5. Hvor fedt, Asli! Sikke en god beslutning.

    Rigtig god fornøjelse. :)

    SvarSlet
  6. Jeg må vist hellere følge med her og se hvilke forslag du får til stof.
    Jeg skal nemlig på kursus hos Line den sidste weekend i april og jeg glæder mig også som et lille barn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor fedt for dig, Merete! Jeg valgte en feminin version af et armyprint. Jeg håber, det bliver godt :-)

      Slet
  7. Du kommer til at elske det big time. Men pas på, det er stærkt vanedannende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha...ja, det tror jeg også godt, det kunne være. Måske skal jeg også melde mig til en af de der fredagsworkhops... Nu må vi se. Foreløbigt glæder jeg mig til denne her workshop :-)

      Slet
  8. Du skal bestemt glæde dig - jeg har lige været af sted, og det er en ovenud fantastisk oplevelse. Er allerede hooked på mere... Jeg er også ret vild med lynlåsudgaven :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Iiiih, hvor er det fedt, du skriver det, Anita. Jeg glæder mig SÅÅÅÅ meget :-)

      Slet

Topscorere den seneste uge