lørdag den 27. december 2014

Julekort fra frøkenen og baronen 2014

Kære du, som læser med herinde.

Her kommer årets julehilsen lidt forsinket. Det er altid ærgerligt, når julekortene først når frem efter jul, men på den anden side er det også sigende for det år, der er gået. Hele året har vi haltet lidt bagefter og været i allersidste øjeblik med alt, der ikke var husrelateret.

Det er selvfølgelig vores nye hus, som er årets helt store nyhed på det personlige plan og egentlig også her på bloggen. Hold nu kæ.., hvor har vi knoklet på det hus!! Det har været fast arbejde i weekender og ferier, og mine forældre har troligt taget turen fra det jyske HVER weekend for at hjælpe med arbejdet. Det har selvfølgelig også betydet, at tiden til det kreative har været mere knap end ellers, men så har jeg blogget lidt om huset i stedet. Det begyndte mest som en dagbog til mig selv, så jeg senere kunne huske processen, men hus-indlæggene er blevet taget overraskende godt imod, og det er jeg rigtig glad for. For ellers har der sandt for dyden ikke været meget at pippe om.

Og dog...for jeg HAR også været kreativ. I begyndelsen af året kom de hæklede flodheste Vivi og Vincent til verden og over 500 opskrifter er sendt ud i verden. På diverse hæklegrupper på Facebook, kan jeg se, at Vivi og Vincent har en fest ude i de danske stuer, og de findes efterhånden i alverdens sjove variationer. Senere har de fået et fætter/kusine-par i krokodillerne Kirsten og Karsten, og her hvor året går på hæld kan jeg godt afsløre, at jeg arbejder på endnu et sæt tykke dyr. De bliver klar til AOH-messen i Rødovre i januar.

Jeg har nemlig også været ude omkring i 2014. I januar var jeg med Fox og Jane på messe i Rødovre. I september var jeg til Strik Bornholm, og i oktober var jeg til Kreative dage i Fredericia med Fox og Jane. Det er rigtig skægt at komme ud og snakke garn med folk LIVE. Jeg ser frem til mere af den slags i 2015.

Kære du: Tak for i år! TAK fordi du stadig har tålmodighed med min blog, som ikke er helt så kreativ, som den var engang. Men jeg lover, at der kommer mere af det kreative i 2015!

Kærlig hilsen,
Asli
og frøkenen og baronen.


2 kommentarer:

  1. Glædelig jul, Asli.
    Glæder mig til at læse med igen i det nye år.
    Kram Anne-Mette

    SvarSlet
  2. Du har haft nok at se til i det forgangne år. Men hvor får I også et flot hus ! det har været spændende at følge processen - og så bliver der ovenikøbet skabt nye hæklerier samtidig. Fortsat glædelig jul her fra - og godt nytår.

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge