tirsdag den 8. marts 2011

Jeg klipper lidt med saksen

Forårsmarkedet nærmer sig med stormskridt. Og jeg er (så småt) ved at gå i gang med at sy det børrnetøj, jeg skal have med. Der er ikke nogen færdige resultater at vise endnu, men her er et par billeder af klipning - som alle jo ved er det suverænt kedeligste i syprocessen og en ægte show-stopper.

 
Her er jeg i gang med en sommerkjole i blomstret vintagestretch. Den bliver sød (og ret spraglet), tror jeg.

Planen er at få klippet det hele i løbet af et par dage, så jeg kan gå i gang med det sjove i weekenden. Spændende om den holder...

4 kommentarer:

  1. Det ser rigtig spændende ud.. Super lækkert forårs stof.. Glæder mig til at se resultatet :-)

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se dit resultat! Jeg ville ønske jeg selv kunne sy, men det ender altid i en katastrofe ;-)
    Sidste gang jeg forsøgte mig, klippede jeg ærmerne op, så de fik sådan nogle mærkelige syninger, hvor de ikke skulle ha' haft det....

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  3. Hej Lady :-)
    Jeg er nået lidt længere, og jeg synes faktisk, det bliver godt. Men fortsættelse følger...

    Hej Birthe
    Hihi...ja, man skal lige knække nødden. Jeg har jo siddet på sidelinjen som barn - så de fleste ting giver ok mening for mig. Men der er da stadig ting, som jeg helst undgår at sy :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge