søndag den 5. februar 2012

Sildesalat



Jeg har fået en ting med ordener (i flertal...ikke orden - det er jeg stadig håbløs til) og jeg har efterhånden en hel lille samling. 

Det begyndte med den kongelige hækleorden, som jeg har købt hos Mille, Marie og mig. Så kom den kongelige genbrugsorden til - det er den med skibet. Og i dag faldt jeg så over den kongelige souvenir-orden i souvenirbutikken på Amalienborg - det er kronen.


Jeg synes, det er en sjov og festlig måde at accesorize på. Og så kan jeg godt lide tanken om, at man kan give sig selv - eller en veninde - en medalje som en slags klap på skulderen for at klare hverdagen med oprejst pande.

Hvad fortjener du en medalje for? Bare kom frit frem og blæs på janteloven.

12 kommentarer:

  1. Det er fint! Og jeg kan rigtig godt li' ideen med at få en medalje:) Det er et godt skulderklap - både til sig selv og til andre! Jeg giver mig selv et skulderklap for lige at have afleveret speciale! Det kan vel godt udløse en medalje;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det fortjener du SÅ meget en medalje for!!

      Slet
  2. Jeg tror, jeg skal have en medalje for min evne til at lave og leve med rod i ustyrlige mængder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hørt! Det ville da kun være rimeligt :-D

      Slet
  3. Det er da en herlig ting med de medaljer. Sjovt - og dekorativt. !
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, Mona. Man bliver i godt humør af dem :-)

      Slet
  4. Jeg nupper strikke-ordenen og gang-i-lidt-for-mange-projekter-til-at-det-er-sjovt-hele-tiden-ordenen.
    Jeg glæder mig til vi ses imorgen. Du kan godt få et lift hjem til Sydhavnen

    Knus fra Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhauha, Trine! Du skal vist også have en afslapningsorden. Jeg glæder mig også til vi ses i aften :-)

      Slet
  5. Ihhhh... Hvor skønt at se at du bruger din medalje og den gør sig super fint sammen med de andre! Sildesalat, når det er bedst ;-)

    SvarSlet
  6. Ka altså komme i tanke om en orden, du har glemt.... :)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge