mandag den 4. februar 2013

Arne og Carlos strikkefølgeton #3

Først og fremmest: Tak for jeres respons på det sidste indlæg om min Arne og Carlos sweater. Jeg havde trøjen med på kreativ messe i weekenden, så jeg lige kunne konferere med mine strikke-støttehjul, Trine og Jane. Jeg var jo i tvivl om, hvorvidt jeg havde strammet garnet for meget ved de store monstre, men det kunne Trine afkræfte. Og så kunne jeg jo godt strikke bolen færdig. Jeg valgte at gå videre med den lyserøde som tredje farve. Jeg fik nemlig en mail fra en læser med et billede af den fineste trøje strikket op i de her tre farver. Det afgjorde det for mig. Så tusind tak, Gitte!


Jeg har ikke haft så meget tid til at strikke på trøjen den sidste uge - det var faktisk kun i går, jeg strikkede på den, derfor har jeg ikke nået noget på ærmerne, men heldigvis venter der en del strikkeaftaler i denne uge, så forhåbentlig bliver jeg i hvert fald færdig med det ene ærme.

Nå ja, og så skal jeg jo også lige have hæftet nogle ender på et tidspunkt...det bliver nok først til sidst.

6 kommentarer:

  1. Det var så lidt :-) den bliver SÅ fin din trøje..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Jeg har lige opdateret indlægget med link til din blog.

      Slet
  2. Den er altså bare sej :) Og ja- mønsterstrik handler om at holde tungen lige i munden og hænderne løse for ikke at stramme i bar koncentration engang imellem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja. Den formulering vil jeg huske. Den var god :-)

      Slet
  3. Ej hvor bliver den bare fed! Lyserød er et godt valg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa...det var godt, at du overbeviste mig om den, Cæcilie :-)

      Slet

Topscorere den seneste uge