mandag den 30. april 2012

Stofposer med neon

(Næsten) det hele går op i garn for tiden. Men i weekenden tog jeg revanche og syede nogle stofposer. Den skønne neondulle forærede mig nemlig noget neon-orange stof sidste weekend og det blev min inspiration til køre en tur med symaskinen. Jeg syede syv forskellige poser i forskellige størrelser. Alle sammen af stof fra lageret.



Det er svært at sammenligne, når de er så forskellige. Men denne her er min favorit...

...skarpt forfulgt af denne her.

Jeg har ikke nogen egentlige planer med poserne. Men mon ikke jeg har et lille stykke strikke- eller hækletøj, de kan rumme? Det skulle ligne mig dårligt, hvis jeg ikke kunne finde noget at bruge dem til.

12 kommentarer:

  1. De er fuldstændig fantastiske Asli, jeg er nødt til at gøre det samme med mit stykke neonstof!! Tak for inspiration:-)
    Har du lavet knaphuller til snoren?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt, Ninna. Jeg glæder mig til at se dine :-)

      Ja, jeg har lavet knaphuller til snoren.

      Slet
  2. Hvor er de blevet fede Asli!! God brug af stoffet, er lidt spændt på hvad jeg kan finde på ;)

    Og mon ikke hende neondullen med den neon tråd kan blive inspireret også??

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe! "Den neon tråd"...det griner jeg stadig af :-D

      Det er sjovt at se forskellige bud på brugen af det neon stof :-D

      Slet
    2. Hahahaha "like" hilsen den neondulle med den neon tråd hahaha

      Slet
  3. De ser ski fede ud - godt gået <3

    SvarSlet
  4. Haha, det er sguda meget godt klaret at sy hele syv til sig selv uden noget defineret formål.:-D

    Men hvilke syv. De er godt nok fine og især sin første favorit. Hvordan var det at sy i med bagsiden? Synes det driller lidt ift knapperne. Og har du foret dem?

    Er vist nødt til at få en dedikeret sydag snart! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gik fint med at sy det sammen med almindeligt stof. Jeg kunne godt forestille mig, at det var lidt svært med knapperne, for det er lidt stift. Jeg havde egentlig også tænkt, at jeg ville lave nogen, der have neonstof øverst, men gik væk fra ideen igen, fordi jeg ikke tænkte, det ville blive pænt med løbegangen, og at det ikke ville kunne trækkes nok sammen med snoren.

      Slet
  5. Ej, hvor er de bare fine Asli! Må dog indrømme at min er finest! Og igen: taaaaaak for den søde tanke! Mys mys mys

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge