fredag den 17. august 2012

Rømø 2012

Jeg har hørt rygter om, at Rømø er et dejligt sted. Det kan jeg nu bekræfte. Jeg har nemlig tilbragt et par dage på Rømø ved Annes forældres sommerhus, hvor de havde været så helt utroligt gæstfrie at lade mig parkere retro-trækket. Solen fortsatte med at brage ned, sådan da. Og jeg fik dyppet tæerne i Vadehavet. Jeg er en lykkelig campist.

Smuk bil i smukke omgivelser.

 Frøkenen møvede sig helt op til huset.


Smukt landskab og BLÅ himmel.

Anne viste mig rundt.


Jeg er ikke den store havbader, men det er dejligt at dyppe tæerne på en varm sommerdag.


I Lakolk efter is.

"Byger, der går og kommer. Det er den danske sommer"...som digteren skrev. Der var alligevel noget hyggeligt over lidt regnvejr, syntes jeg.

Og Baronen gør sig heldigvis godt i al slags vejr.

9 kommentarer:

  1. Ej iiiiih har du været på Rømø!!!!
    Så er det sikkert dig jeg har spottet i rundkørselen ved Toftlund????????
    Rømø er en dejlig ø i al slags vejr :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne det meget vel have været. Jeg kørte i hvert fald den vej :-D

      Slet
  2. Skønne, lækre og lunefulde Rømø. Det er også vores hellige sted:)
    Jeg er helt misundelig på jer!
    Håber, I fandt lidt godt i genbrugser'ne.
    Kh C

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi købte for hhv. 5 og 12 kr. Det går vist under betegnelsen lidt men godt :-) Men det var en fin tur.

      Slet
  3. Hvor er den bare helt vildt flot din bil!! Man må da blive i super godt humørvaf at køre i den ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro, man gør! Jeg kører altid rundt med det bredeste smil :-)

      Slet
  4. Rømø er intet mindre end fantastisk! Det kan da næsten ikke være andet med den bil heller :)

    SvarSlet
  5. Hi, just wanted to say, I liked this post.
    It was inspiring. Keep on posting!
    \

    Look at my web-site; camiseta barcelona

    SvarSlet
  6. Hello it's me, I am also visiting this web site daily,
    this web site is in fact pleasant and the people are genuinely sharing pleasant thoughts.


    Also visit my homepage - Personal Injury Statute Of Limitations New York

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge