fredag den 8. april 2011

Giveaway hos frøkenen og baronen


Så skyder jeg min første rigtige giveaway i gang i anledningen af, jeg netop har rundet 200 faste læsere. Mange tak, fordi I har lyst til at følge med herinde! Det gør mig rigtig glad og stolt og taknemmelig.


Du kan vinde en mintgrøn Kähler-vase (uden blomster) fra lagersalget i går, en Rie Elise Larsen-æske fra lagersalget i mandags og en japansk papirballon med form som en orange abe.


Reglerne er såre simple: Læg en kommentar til indlægget her, så har du et lod i puljen og så trækker jeg en vinder d. 1. maj. Skulle du have lyst til at linke til giveaway'en vil jeg blive meget glad og taknemmelig (og du må rigtig gerne låne billederne herover til at linke med), men det giver ingen ekstra lodder. Skulle du have fundet herind via et link, er du så hjerteligt velkommen til at blive fast læser hos mig, men det giver heller ingen ekstra lodder. Du behøver ikke have en blog for at deltage, men hvis du ikke har en, skal du lige huske at skrive din mail, så jeg kan finde frem til dig igen, hvis du vinder.

Glæder mig til at se, om I vil være med til at lege. Sæt i gang.

129 kommentarer:

  1. Jeg skynder mig at deltage! Sådanne ting, som du udlodder kan man aldrig få for mange af :)

    SvarSlet
  2. Så herlig premie! Jeg er med! Nå har jeg riktignok aldri sett at noen med lodd nr. 1 har vunnet før, men en gang må være den første. Og kanskje, dersom jeg bruker lang tid på denne kommentaren kommer det noen andre før meg.

    Gratulerer så mye med 200 følgere, vel fortjent og helt på sin plass. :)

    SvarSlet
  3. Jeg er med! :)
    Tillykke med de 200 læsere!

    SvarSlet
  4. Den lækre give away vil jeg også gerne deltage i:)
    fablefant@Yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Jeg vil rigtigt gerne være med:)

    SvarSlet
  6. juhuuu! Jeg vil meget gerne deltage
    Og hvor er det bare flot med de 200! godt gået du

    x

    margit fra creativetail

    SvarSlet
  7. Flot, flot vase! Den må meget gerne pynte hjemme hos mig!

    SvarSlet
  8. Iiihhh, altså! Jeg vil også være med til sådanne fede præmier!
    Og tillykke med de 200!
    Kh

    SvarSlet
  9. Tillykke med de 200, godt gået :)

    Det er en helt vildt fed præmie, så jeg er helt sikkert med:)

    Go' weekend, Rikke

    SvarSlet
  10. Jamen selvfølgelig :-) Dejligt og til lykke med de 200! Har selv lige skudt en lille spontan sag i gang.

    God weekend.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  11. Jeg er Kähler crazy, så jeg er klart med :)

    SvarSlet
  12. Hej Asli
    Tillykke med de mange læsere.
    Jeg vil rigtig gerne være med i lodtrækningen.
    God weekend.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  13. Tillykke, Asli. Jeg er med:)

    SvarSlet
  14. Hej Asli,

    Sikke dog en gang fin giveaway... Jeg hopper straks med på et lod.
    Vasen og aben set i øvrigt ud som om at de har levet et tidligere liv i din frøkencampingvogn - det kan jeg godt li´.

    K/ Stine

    SvarSlet
  15. Sikke en skøn gave! Jeg krydser fingre ;)

    www.villa-villakulla.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Asli altså!! Ikke en men tre fantastiske præmier!! Jeg håber mit held tilsmiler mig i denne anledning! 1 lod til mig!

    Og tusinde gange tillykke med de 200 læsere!

    SvarSlet
  17. Jeg putter et stort lod i puljen og håber lykkens gudinde er enig med mig om, at disse skønne ting skal hjem til mig ;O)
    Hilsen CHarlotte

    SvarSlet
  18. sikke lækre sager :D Jeg vil rigtig gerne deltage!! uuuh håber jeg vinder.....

    SvarSlet
  19. Jeg følger ivrigt med på din hyggelige blog :-) Tillykke med de 200 læsere :-)

    SvarSlet
  20. Åh lad mig vinde!!!! Hvor er den smuk i farven!

    SvarSlet
  21. Jeg vil da i hvert fald også gerne være med ;)

    SvarSlet
  22. Øj altså...200 læsere...tillykke... :o)
    -jeg vil i allerhøjeste grad gerne være med :o)
    Knuss

    SvarSlet
  23. Det er godt nok mange læsere, du har fået dig - men helt forståeligt; jeg er jo også meget glad for at følge dig!

    Jeg vil rigtig gerne være med i din give away med fine fine præmier!

    Hvis du har lyst til at kigge forbi, har jeg også en give away i gang på min blog. Slet ikke så fin - men man må begynde et sted ;)

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  24. Jeg er med...et stort tillykke med de 200

    God weekend !

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  25. Tillykke med de 200 :O)

    Jeg vil da gerne være med

    Kærligst
    Aase Schultz
    Familien.schultz@yahoo.dk

    SvarSlet
  26. Jeg vil gerne være med :-) du er velkommen til at kigge ind hos mig også ;-)

    Frk.Munk

    SvarSlet
  27. vil rigtig gerne være med til disse skønne ting:)

    SvarSlet
  28. Åh, jeg vil da rigtig gerne være med, sikke nogle lækre ting!

    God weekend.

    Kh
    Birthe

    SvarSlet
  29. Åh, så fint! Jeg krydser fingre :-) Mette

    SvarSlet
  30. Hey skønne Asli! Jeg er da KLART med ... og tillykke med de mange læsere og hurra for de lækre præmier (som jeg forhåbentlig scorer!)!
    Ha' alletiders fantastiske aften!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  31. jeg er da helt klart osse med her, havde meget lyst til at købe den dernede idag, men havde min fornuftige datter med. Så ingen større vaser til mig i dag. Men måske gennem dig ;-)

    SvarSlet
  32. Tillykke med de 200 faste læsere! Jeg vil meget gerne deltage i din skønne give away. :-)

    SvarSlet
  33. jeg deltager meget gerne. Krydser fingre:-)

    SvarSlet
  34. Uha det er da bare en riiiigtig lækker give away....jeg ville bare så gerne have været til lagersalget, men der er laangt her fra nordjylland :)

    SvarSlet
  35. I'm in :o)
    Og mange mange gange tillykke med de 200 læsere!

    SvarSlet
  36. Sikke nogle fine ting og en dejlig blog!
    Jeg vil gerne være med :)

    Thit
    (thitbirk@gmail.com)

    SvarSlet
  37. OH En fin give-away. Jeg er med på et lod.

    SvarSlet
  38. Nej, hvor det en fin give away, jubiiii. Jeg må heller deltage her..

    SvarSlet
  39. Den vase ville se så fin ud her hos mig, jeg kaster mig starks i puljen

    SvarSlet
  40. Super fin give away, jeg vil gerne være med.

    SvarSlet
  41. Fine fine præmier, dem vil jeg geren vinde :)

    SvarSlet
  42. Hvor er det bare fine ting, jeg vil meget gerne deltage. :)

    Christina

    SvarSlet
  43. Sikke en fin præmie. Er helt klart med :)

    SvarSlet
  44. Tillykke med de 200 faste læsere.

    Jeg vil meget gerne være med, og krydser alt for at jeg er den heldige.

    CilleBille

    SvarSlet
  45. Jamen tillykke med de 202 læsere! Jeg vil gerne være med i lodtrækningen:-)

    Mvh Anne-Mette

    SvarSlet
  46. Tillykke med de 200 læsere! Hvor er den vase fin - den må meget gerne komme hjem til mig :-)

    SvarSlet
  47. Jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  48. Lækre forårs-ting - lad mig være med! :o)

    SvarSlet
  49. Tillykke med de mange læsere:-) Jeg vil meget gerne deltagei din skønne give away. Glæder mig til 1.maj- og krydser alt, hvad jeg kan:-)

    Kh Anita

    SvarSlet
  50. Uh, jeg er med. Fine ting. Og tillykke!
    KH C

    SvarSlet
  51. Stort tillykke med dine mange læsere :) Ville elske at vinde de fine goodies!

    SvarSlet
  52. Lad mig være med kære Asli:)

    SvarSlet
  53. Wow for nogle lækkerier du disker op med Asli.

    SvarSlet
  54. Sikke nogle lækre ting. og tak for en generelt lækker blog (: Vil meget gerne være med.

    SvarSlet
  55. tillykke med de mange faste læsere. Og nu blev jeg det også lige officielt ;)
    altså den der farve på vasen er lige mig, så jeg bliver altså nødt til at vinde, ok ? ! ;)

    SvarSlet
  56. Er med, vil gerne vinde den lækre vase og de andre ting.

    SvarSlet
  57. o la la jeg er da klart med :-)

    SvarSlet
  58. Jeg er helt klart med!

    ...og det er en fornøjelse at læse med herinde. :)

    SvarSlet
  59. Sikke en fin blog du har. Og sikke en fin giveaway. Jeg deltager :)

    SvarSlet
  60. Super fed Give away! Jeg tror gerne tingen vil hjem og bo hos mig ;-)

    SvarSlet
  61. Lækker præmie, jeg er med:)

    SvarSlet
  62. Skøn vase... I love it...

    SvarSlet
  63. Sikke nogle fine sager! Dem vil jeg gerne vinde!

    Jeg har også lige lavet et link på min blog så endnu flere får chancen.
    Hvis du har en sød tand så kig også forbi min giveaway :-)

    http://noordinarycake.blogspot.com/2011/03/giveaway.html

    Venligst Edith

    SvarSlet
  64. Fine præmier! Jeg er med:)

    SvarSlet
  65. Bum karlson, det var da noget af en give away! Den vil jeg super gerne lege med på - ville jo være det mest heldigste hvis man kunne være den heldige vinder der!

    SvarSlet
  66. Stilig vase! Jeg slenger meg med, jeg vil gjerne vinne :))) Koselig blogg du har! Ha en strålende fin dag! :))

    SvarSlet
  67. Jeg er med :) Sikke en fin vase :)

    SvarSlet
  68. Hejsa - jeg vil da også meget gerne deltage i lodtrækningen om de fine ting. God påske. Mvh Pia

    SvarSlet
  69. Jeg vil også gerne være med :)
    Er lige faldet over din fine blog - du kommer på listen, så jeg kan se mere.

    God aften.
    Vh Laila

    SvarSlet
  70. Håber sådan jeg vinder! manglede så sent som i dag en vase til de blomster jeg havde købt..

    SvarSlet
  71. Selvfølgelig vil jeg også rigtig gerne være med =)

    SvarSlet
  72. Jeg deltager meget gerne..

    SvarSlet
  73. Sikke en fin give away - vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  74. Dejlig give away - vil gerne være med - er blevet fast læser trods det ikke giver et lod - glæder mig til at læse med her hos dig...
    Har selv gang i en give away - kig endelig forbi min blog..
    Glædelig påske
    Lene

    SvarSlet
  75. Sikke lækre præmier. Jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  76. Faldt lige over et link til din blog inde hos newyorker by heart, og måtte da lige ind og kigge ;-) Så denne lækre candy, og måtte da absolut have et lod hos lykkens gudinde... God søndag... og snart påske...

    SvarSlet
  77. Wow nogle rigtig smukke ting man kan vinde, jeg er da helt klart med.. og hvor jeg dog elsker din campingvogn.. Jeg linker selvfølgelig til din give-away

    SvarSlet
  78. AIII... hvor fint. Et stort tillykke til dig :)
    Og så krydser jeg fingre for, at vinde denne fine Give Away.

    SvarSlet
  79. Rigtig fine ting - jeg er helt bestemt med

    SvarSlet
  80. uha jeg vil gerne vinde de dejlige ting :)

    SvarSlet
  81. Ej hvor ville jeg gerne vinde de ting!! Er helt vild med aben(det var noget underligt at skrive..) :D ha ha

    SvarSlet
  82. Fed Give away :D

    http://proox.blogspot.com/

    SvarSlet
  83. Feedt :-D

    bongo.rosa@hotmail.com

    SvarSlet
  84. når ordet mintgrøn er involveret så står jeg ikke tilbage - super lækker vase!

    Lou

    SvarSlet
  85. 200 faste læsere, det er dælme flot.. Tillykke eller hvad man nu siger :-) Kan godt se mine 16 faste læsere ikke er meget så, hehe..

    Men sikke en skøn blog du har.. faldte over den ved et tilfælde, men ejg vil da klært følge fast med :-)

    Og sikke en lækker vase, den vil være ret fin hjemme i mit nye køkken :-)

    SvarSlet
  86. 200 - der er mange. Tillykke med at du runder!
    Jeg vil gerne vinde :)

    Glædelig tirsdag.
    Kirsten

    SvarSlet
  87. Ja tak, vil gerne være med i dysten. Det er en lækker lille samling af alt det der uundværlige...
    Go påske. Mvh Louise

    SvarSlet
  88. Jeg vil rigtig gerne deltage med et enkelt lod ;O)

    SvarSlet
  89. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  90. Også mig!! Og jeg vil naturligvis gerne linke :)

    SvarSlet
  91. Skøn præmie, som jeg gerne vil deltage : )

    SvarSlet
  92. Kan godt forstå at du har rundet de 200; her er så hyggeligt og inspirerende! :)

    Jeg vil meget gerne være med i lodtrækningen om din fine præmie.

    God påske!
    - Sara

    SvarSlet
  93. Sikke en dejlig fin blog.
    Jeg vil hellere end gerne deltage i din virkelig fine give away.
    Jeg har linket på min blog.

    SvarSlet
  94. Vil gerne deltage i din dejlige giveaway her :)
    - hyggelig lille blog.

    SvarSlet
  95. Jeg vil da gerne deltage i din give away.. Skøn præmie :)

    SvarSlet
  96. Vil meget gerne deltage i din give away - fin vaske, og jeg kunne godt bruge til æsker til at holde styr på mit "skrammel" :)

    SvarSlet
  97. Sikken en flot give away- og dejlig blog :0)
    I ønskes alle en god påske :0))

    SvarSlet
  98. Wow, så fina vinster! Jag vill gärna vara med. (om det är ok fast jag bor i Sverige.)

    Fin blogg, jag tittar snart in igen! :)

    SvarSlet
  99. jeg vil også gerne være med i sådan en lækker giveaway

    SvarSlet
  100. Jeg er med!
    www.fruterkelsen.blogspot.com

    SvarSlet
  101. Ihh så fine gaver! Jeg er med :-)
    Bebe

    SvarSlet
  102. Nøj hvor vil jeg dog gerne vinde denne skønne skønne give away :-)

    SvarSlet
  103. Tillykke med de 200 + læsere - fortjent!

    SvarSlet
  104. Sikke super fine gevinster! Vil meget gerne være med i lodtrækningen!

    SvarSlet
  105. Jeg deltager ihvertfald også med 1 lod, en rigtig fin give-away. :)

    SvarSlet
  106. Her vil jeg også gerne prøve lykken...

    SvarSlet
  107. Jeg vil også gerne deltage :)

    SvarSlet
  108. Nej, hvor en fin give away!!! Jeg vil glæde mig til at følge med hos dig fremover :o)

    SvarSlet
  109. Ih, hvor fint :) Jeg vil gerne lege med!

    SvarSlet
  110. Hov var jeg lige ved at gå glip af den her!!! Vil SÅ gerne vinde... lidt til at forsøde den dumme eksamenstid med og så er min keramiksamling alt for ussel :(

    KH

    SvarSlet
  111. Så spennende! Jeg er gjerne med ♥

    Klem

    SvarSlet
  112. Hei! Nydelig vase, jeg vil gjerne være med i trekningen! :-)

    SvarSlet
  113. Når det er så maskuline gaver, der er på spil, må jeg også have et lod med. Jeg har ingen (aktiv) blog, men min mailadr. er mortenholmgaard@hotmail.com

    Flot blog. Kh Morten

    SvarSlet
  114. Jeg blir gjerne med :)

    klem

    SvarSlet
  115. Jeg vil rigtig gerne være med og har linket.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  116. Sikken flot læsertal du har opnået, men det er også en meget flot og interressant blog at følge

    SvarSlet
  117. Åh, den præmie vil jeg virkelig gerne vinde!

    SvarSlet
  118. Jeg vil rigtig gerne være med, lige her på falderebet..

    SvarSlet
  119. ..Sikken skøn præmie = Skønt læserantal = Skøn blog..
    Krydser fingre og håber solstrålen rammer mig:) God dag - Kh. Mette

    SvarSlet
  120. Nej nej nej, godt du mindede mig om det igen. Jeg så den første gang via mobilen, og ville ind og linke tilbage und so weiter...Men så glemte jeg den istedet. Jeg er da totalt med!

    SvarSlet
  121. Jeg kan da også lige nå at smide et lod i puljen - Lækre præmier:-)

    SvarSlet
  122. Næhhh hvad skure mit øje.. Jeg er da' helt klart med :)

    SvarSlet
  123. Hold da op....måske jeg lige kan nå at være med . Mange hilsner fra Joan M.

    joan_munk@hotmail.com

    SvarSlet
  124. Jeg er også med.. super fin blog iøvrigt c",)

    SvarSlet
  125. Jaaaa jeg vil være med, super fin premie :-)) klem fra Thora.

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge