lørdag den 23. april 2011

Ama'r halshug

Min mor har været så sød at hjælpe mig med at male nogle amagerhylder, som skal med på Forårsmarked (Jeps! Det meste handler om det marked ligenu... måske skal du ikke med, og er derfor ligeglad...måske skal du ikke med, men nyder alligevel at læse med om, at der foregår noget så skønt, som inspirerer så mange...uanset hvad, kommer der til at stå MEGET mere om det indenfor de næste 14 dage..so brace yourself...).


Der er to mintgrønne. Farven er lidt mere grøn, end billedet her viser.


Og der er to gule. Den ene er med disse fine udskæringer. Billedet er den taget efter den har fået maling første gang - den skal lige ha en tur mere.

Amagerhylderne er selvfølgelig til salg, men derudover forestiller jeg mig også, at de kommer til at pynte gevaldigt i min stand. Og det er også vigtigt.

4 kommentarer:

  1. Øj, hvor er de fine. Amagerhylder er så meget det nye sort ;)

    SvarSlet
  2. Haha, Maria! Det håber jeg, der er andre, der er enige med dig i ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg ER enig, amagerhylder er totalt den nye sort!

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge