torsdag den 21. april 2011

Nyt projekt påbegyndt

I dag har jeg sat saksen i nogle stoffer med fine grafiske mønstre, som forhåbentlig bliver til nogle seje sweatshirts i str. 2 og 4 år. Til drengene. Uha - jeg synes godt, det kan være en svær kategori det der drengetøj. Men jeg tror, jeg har ramt en god balance mellem sej og sød. Men okay - næsten alt er jo sødt i str. 2 år, så der er jeg jo godt hjulpet alene af størrelsen.

Anyways...jeg kan ikke vise nogle færdige resultater frem endnu, men I kan få lov at se stofferne:



(Glæder mig til at vise nogle færdige sweatshirts frem, for de her billeder er da blevet lidt spøjse...)

3 kommentarer:

  1. Uuuuh det ser spændende ud, Asli. Glæder mig til at se de færdige resultater :)
    God "arb-lyst" og påske!
    Peace, T

    SvarSlet
  2. Altid spændt på at se dine kreationer :-)

    God Påske!

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  3. Hej Mama-T
    Også god påske til dig :-) Det færdige resultat kan først vises efter påske, for min overlocker er semi-stået af, så jeg skal låne en at lave det sidste på. Æv.

    Hej Birthe
    Også rigtig god påske til dig :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge