søndag den 17. april 2011

Til de seje tøser


En dejligt produktiv weekend har det været. Jeg har fået nogle kjoler til Forårsmarkedet færdige, som har været klippet længe. Bl.a. denne her, som er str. 1½-2 år, og som er til de piger, som ikke altid vil være tuttenuttede.


I morgen får jeg forhåbentlig nogle flere færdige i koralfarvet og sort. Så hurtigt har jeg alligevel heller ikke arbejdet - der skulle også lige være tid til at nulre lidt omkring og lave ingenting i anledning af weekenden.

4 kommentarer:

  1. Meget, meget fin! Kan godt lide det seje look og de sorte detaljer. Der behøver jo ikke gå Hello Kitty i det hele :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare skøn :) Mangler af og til lidt inspiration til de lidt større piger - det her ville de elske. Kh Dorte

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin :-) Jeg er så imponeret over at du er så kreativ og dygtig.....

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  4. Hej Maria
    Det var det, jeg tænkte :-)

    Hej Dorte
    Glad for at kunne inspirere.

    Hej Birthe
    Tak skal du have, hvor er du sød :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge