fredag den 15. april 2011

Kunsten at træde vande

...eller "Der var engang en krea-blog..."

Min blog har på det seneste været fyldt med alt andet end, det den egentlig burde handle om. Ting jeg producerer med mine hænder. Det skyldes ganske enkelt, at jeg er halvt færdig med en hel masse projekter. Alle sammen nogle, der har med Forårsmarkedet at gøre. Det er jo om forsvindende kort tid, det går løs, så jeg har travlt. Men jeg ser frem til en weekend uden andre planer end at sy. Først skal jeg sy det børnetøj færdigt, som er klippet og klart. Og måske skal jeg gå i gang med noget mere. Jeg vil nemlig også gerne have noget med til drengene.

Der ligger også nogle hækleprojekter, der mangler at få det sidste touch. Jeg skal nok nå det. Men lige nu ser det bare lidt ufærdigt ud det hele.


6 kommentarer:

  1. Jeg er glad for at se, at du sælger mobilburkaer, sådan en skal jeg ha'! God krea-weekend!

    SvarSlet
  2. Neeeej hvor er de fine. Er det rangler(dem der ligner blomster!?) HVis det er, er det så muligt at købe sådan en?!?!

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare fint!

    Tak for i går Asli. Det var SÅ fedt endelig at møde dig, selvom vi ikke fik snakket så meget. Tak for gaven, jeg blev meget glad. Håber snart at vi ses igen - og se nu at blive "rigtig" madblogger ;-)

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  4. Hey søde Asli!
    Ej, hvor jeg kender det - har også bare ALT for mange ting der liiiige skal afsluttes!! Men mon ikke vi når det før lige om lidt når det hele går løs!
    Skal lige høre om jeg godt må låne dit billede (fra tidligere) indlæg med telefonburkaen. Jeg mangler jo (*rødme*) at skrive om vores byttehandel, og lige nu har mine børn valgt at lege udviddet gemmeleg med min fine burka, og jeg har ikke lige fået den fotograferet inden!
    Håber at du kan nøjes med 'bedre sent end aldrig', og håber i allerhøjeste grad at jeg snart finder den igen, så min telefon kan blive klædt 'sømmeligt' på! ;-) Jeg er SÅ glad for den, og bliver i værste fald nødt til at bestille en ny, hvis den ikke dukker op igen!
    Rigtig god hækle-/færdiggørelsesfornøjelse, lækker weekend og skøn påske til dig og dine!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  5. Ufærdigt, men meget spændende, ser det ud :)

    SvarSlet
  6. Hej Lotte
    Fedt, at du kommer! :-)

    Hej Line
    Ja, det er rangler. De her kommer til salg på markedet. Hvis du ikke kommer til markedet, kan vi sagtens finde ud af noget efter markedet. Jeg kan bare ikke lige nå at hækle flere inden :-)

    Hej Birthe
    Selv tak, det var rigtig hyggeligt! Jeg skal overveje det igen, det med madbloggen ;-)

    Hej Jane
    Naturligvis må du låne et billede - bare vælg det, du synes bedst om. Du behøver ikke undskylde, jeg ved hvordan det er - særlig nu med markedet. Tiden flyver bare afsted :-)

    Hej Stine
    Tak skal du have :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge