mandag den 4. april 2011

Jeg ved godt, det er lidt barnligt...

...men jeg elsker simpelthen pakker! Her er dem, jeg fik i går. Jeg har arrangeret dem i kategorier:


Køkkenting. En plexiglas sæbedispenser fra Nomess. (Her har jeg fyldt VEL i, fordi de havde det i butikken og det så fedt ud. Måske skal der noget andet i med tiden - jeg er ikke så meget til den kraftige duft af VEL. Men ligenu ser det sejt ud, synes jeg). En lille dåse til sukker - tror jeg (Jeg ved ikke, hvad mærket hedder, men man kan få dem i allemulige slags til alt fra mel til vaskepulver). Og små cupcakeforme fra Rice.


Wellness. Shampoo og balsam til blond hår. (Fancy-smancy! Jeg plejer at bruge en af de strivrede fra Matas). En lækker deodorant fra Biotherm. Når man så er helt ren og velduftende, kan man kysse sin yndlings-Beatle. Sejt, ikk? Derudover en bif-tur, som er bagpå croonerkortet - til The Kings Speech. Spændende!


Sofa-hygge. En spændende krimi (Er der nogen, der ved, om man skal have læst forgængeren, før man læser denne her?). Stroopwafler (En hollandsk specialitet - i en festlig æske). Hollandske lakridser (Jeg vælger at tro, at navnet ikke er en kommentar til min alder).


Altan-hygge. Men man kan da ikke spise på altanen endnu, Asli. Vist kan man så. JO. MAN. KAN! (Hvis du ikke har prøvet den her pesto, så gør det! Den er mega-god og man kan få den i Netto).


Dette er faktisk ikke en fødselsdagsgave men en ferniseringsgave til mit nye krearum. En festlig lyskæde fra min søde veninde. Nu mangler jeg bare at holde ferniseringen...

Tuuusind tak for fantastiske gaver! Jeg er virkelig glad for dem.

20 kommentarer:

  1. Iiih, jeg elsker altså også gaver - barnligt eller ej! :) Din lille fine franske metalæske er herlig. Jeg er vist lidt frankofil, lader det til :)

    SvarSlet
  2. Lækre sager du har fået...især er jeg vild med din lyskæde... :o9
    Et lille tip. Inde i Plint på Købmagergade har de opvaskemiddel i mange fine farver/dufte... :o)

    SvarSlet
  3. Jamen hov. Har du haft fødselsdag? Tillykke! Sikke nogle lækre gaver. Er særligt vild med Beatles-kysse-kortet ;)

    SvarSlet
  4. Du skal huske at skifte kalenderen til april ;)

    Godt du blev glad for gaverne. Vil (gerne) til fødselsdag hos dig noget oftere - det var skønt!

    Kram fra Camilla

    SvarSlet
  5. Gratulerer med bursdag, muffinsfeiring og flotte gaver! Jeg har vært i Stockholm en liten uke, og ser nå at jeg har gått glipp av en hel del i bloggland på disse dagene. Kjempefine muffins! Og mange, mange, mange sukkerblomster! :D

    Og så stilig ferniseringsgave! Hoho!

    En ting til, gaver er stas!! :)

    SvarSlet
  6. Sikke nogle lækre og skønne gaver - og jeg synes altså ikke at det er barnligt :-) Det er da dejligt at glædes over det man får, god evne at have :-)

    Jeg er faktisk ret pjattet med den sæbedispenser, fed farve du har fået i - og så kan det jo skiftes.....

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  7. Hej Xenia
    Godt at jeg ikke er den eneste ;-) De franske dåser er virkelig fine, så jeg er nok også lidt frankofil.

    Hej Pi Andrea
    Tusind tak for tip! Det vil jeg tjekke ud :-)

    Hej Julia
    Jeg har faktisk først fødselsdag på mandag...det strækker sig bare over lang tid med at fejre den. Hvilket jeg bestemt ikke er ked af ;-)

    Hej Camilla
    Du er så oberservant! Det var dejligt at have dig med som gæst.

    Hej AbluMoo
    Tak :-) Og ja, man skal ikke være væk længe før man er helt bagud. Jeg synes bare en weekend uden blogtjekning kan sætte en helt bagud. Men velkommen hjem - jeg håber, du havde en dejlig tur :-)

    Hej Birthe
    Ej, men det er måske bare den der helt barnlige glæde, jeg får ved pakkerne. Og jeg kan ikke skjule det. Det er lidt fjollet :-) Sæbedispenseren er skøn og ligenu er den fabelagtig i pink. Så må vi se om farven får lov at overleve i længden.

    SvarSlet
  8. Sikke en masse lækre pakker! Jeg glæder mig SÅ meget til det er min tur. Hvis bare min "høst" bliver lige så god som din, så er der jo endnu mere at glæde sig til.
    Og stropwaffels og hollandske lakridser? Nøjh!!
    Tillykke ;)

    SvarSlet
  9. Hej Diktesophie
    Ja! Er de ikke bare dejlige? Jeg er bestemt glad for dem. Jubii for gaver :-) Hvornår er din fødselsdag?

    SvarSlet
  10. Gaver gaver gaver :)
    De sidste dage er der kommet pakker med posten til mig, som min kæreste har bestilt og jeg har bare INGEN anelse om hvad det er... Såååå spændende :)
    Min fødselsdag er d. 15. april - juhuuu!!

    SvarSlet
  11. Iiih, hvor spændende, Diktesophie! Jeg håber, du får en god dag :-)

    SvarSlet
  12. Vil lige ønske en fremmed tillykke med fødselsdagen og fortælle dig lidt om hvem det er der er på det kort som jeg tror er det du kalder croonerkortet. :)
    Det er forsangeren i et band fra Århus der hedder JC Hawkins and his model-A playboys. Skulle kortet have fanget din interesse kan du finde deres musik på myspace.
    Håber det er i orden at jeg skriver det, synes bare at det var så sjovt at han dukkede op her på din blog. Jeg har fundet din blog ved at en havde henvist til den på hans facebook. :)

    SvarSlet
  13. Hej Anonyme
    Tak for oplysningerne - selvfølgelig er det i orden, at du skriver det :-)
    Jeg vil lige tjekke musikken ud - og sjovt at der bliver henvist hertil fra hans facebook-side.

    SvarSlet
  14. Your pouches will degrade after time, so you will have to repair them
    every once in a while in the abyss. Jundee brought up US$400
    million of gold property alone, while Bronzewing, at
    this time owned by Navigator Strategies Ltd.
    This is still faster than dropping your entire inventory.


    Feel free to visit my webpage mining

    SvarSlet
  15. This will prevent some stranger from coming up behind and catching you
    off guard and taking your money. The guest will be charged after
    getting confirmation of reservation. And keep in mind, this really is only for a standard report.



    Feel free to visit my webpage; restaurant vouchers

    SvarSlet
  16. (c) The program is required to be fully self-sustaining through the premiums payment made
    by the enrolled individuals. As someone who believes in natural healing methods
    more than the traditional medicine which has its own side effects,
    I liked the fact that she focuses on natural methods of healing from yeast infection.
    Numerous adjustments are usually made to improve the buying experience for site visitors to the golf website.
    Some conditions affect basically one organ or tissue type, others are more widespread.
    The doctor will ask about symptoms of metabolic disorders such
    as fatigue, headaches, cramping, mood changes, shortness
    of breath, and chronic diarrhea.

    Also visit my web-site magnet motor website

    SvarSlet
  17. It is through the use of this medium that they wish to make in roads
    in the communications market. E-papers do not minimize from covering stories that
    received little coverage in the reputed national papers.
    Today, Most of newspapers are offering their online editions.
    However, the English newspapers are much central to urban areas.
    This is why various newspapers are now helping to find unclaimed property owners by listing their names.


    Here is my web blog - click here

    SvarSlet
  18. At that time, I was a very ordinary promoter at a small
    company, of course, I earned not much money which was just enough to support myself.

    There are approximately 17 million people in the
    US that suffer from some type of yeast infection. Thanksgiving day is coming, I should buy a thanksgiving gift for Linda.

    If you have a personal injury legal matter, a dog bite or
    if you’ve lost a loved one in a wrongful death accident, call the Law Offices of R.
    Yeast Infection No More Book key formulation component is the 5 step system plan where not a single
    thing held back.

    Also visit my web-site orthodoxically

    SvarSlet
  19. Hello! I simply want to offer you a big thumbs up
    for the excellent information you have got here on this post.
    I am returning to your site for more soon.

    Also visit my blog - fat loss factor review

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge