tirsdag den 5. april 2011

Rie Elise Larsen lagersalg

Hende her fristede mig med et indlæg om lagersalg hos Rie Elise Larsen. For lad mig bare være helt ærlig: Jeg synes faktisk det er liiiidt dyrt normalt (ups! sagde jeg det? Ja, det gjorde jeg da vist...). Omvendt har jeg set mange af hendes papirer rundt omkring og brudt mig godt om dem. Så jeg dappede ud forbi....jeg kunne jo altid lade være med at købe noget. Som om!


De her to skuffer i A4 størrelse kom med hjem til 85 kr. stykket. Der var ret mange i forskellige farver og pånær den pink, var der en del i hver farve. Det var også nødvendigt at sortere lidt i dem, for det er 2. sortering og udstillingsmodeller. Der er også en større model og en i halv størrelse af de her. Jeg har glemt hvad de store kostede, men de små kostede 65 kr.

Jeg fik desuden noget papir med hjem til 50 kr. for 10 ark. De små runde æsker til 6 for 100 kr. eller 25 kr. pr. stk. Og lamper - 2 emaljeskærme for 75 kr. Så skal man købe stofledningen ved siden af, men de havde ikke de farver, jeg gerne ville have og jeg har alligevel sparet en del.

Lagersalget er lige v. Nordhavn st. på Løfasvej 6 i dag og i morgen fra kl. 11-20.

Som en service til dig, der overvejer at tage derud i aften eller i morgen, skriver jeg lige lidt om, hvad de havde og priserne (jeg tager naturligvis forbehold for min egen hullede hukommelse og udsolgte varer). Hvis du er ligeglad med dette eller ikke bor i nærheden, kan du således fortsætte turen ud i blogland nu:

Lamper
Metalpendler lange og runde i sort, gul, blå, grøn og rød. 2 for 75 kr. eller 1 for 50 kr.
Stofledninger i blå, grøn, hvid og en enkelt i lilla. 1 for 100 kr.
Papirskærme i to størrelser. Flere forskellige prints. Jeg kan desværre ikke huske priserne.
Lampefødder. De store i flere forskellige farver. Igen husker jeg ikke priserne, men jeg forestiller mig, at de var billige, for næsten alle, der var der samtidig med mig, købte dem.

Tekstiler
Viskestykker. 4 stk. for 125 kr. 1 for 40 kr. Der var flere forskellige farver og både dem med striber og dem med stjerner. Dog kun i gul med stjerner.
Pudebetræk. Flere forskellige slags. Lagde ikke mærke til priserne, for det var ikke dem, jeg kom efter.

Anden indretning
Metalbakker. Flere forskellige farver. 2 for 100 kr.
Store skuffer.
Mellem skuffer. 85 kr. pr. stk.
Små skuffer. 65 kr. pr. stk.
Runde æsker. Flere størrelser. 6 stk. for 100 kr.
Papir. 10 ark for 50 kr.
Fugle. 2 i en pakke. 25 kr.

Tasker og punge: 50 kr. pr. stk.

De har givetvis også andre ting, som jeg ikke har opdaget, så ovenstående skal ikke ses som en udtømmende liste.

Jeg var der kl. 13 ca. og der var ikke særlig mange mennesker, så man kunne sagtens komme til og se på tingene. Skal man f.eks. have pendler kræver det lidt tålmodighed at finde nogen, for det er 2. sortering. Men jeg er rigtig tilfreds med, at jeg tog afsted. Jeg har fået nogle røverkøb med hjem.

10 kommentarer:

  1. Er da ret pjattet med de æsker - vist godt jeg ikke lige bor i nærheden, så ville jeg vist have brugt alt for mange penge :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Nøj hvor er jeg misundelig! Drømmer både om viskestykker, metallamper og bakker. Snyd med snyd på! Det lyder helt fantastisk.

    SvarSlet
  3. Ih de er fine, må se om jeg kan nå derud i morgen. Tak for tip søde Asli.

    SvarSlet
  4. Tusind tak for tippet jeg må afsted imorgen!!
    Jeg er forresten vild med dine skaldepander. Super sjov idé!

    Kh Cecilie

    SvarSlet
  5. Hej Birthe
    Kender det godt! På vej derud tænkte jeg: Det ville i virkeligheden være klogere IKKE at tage derud ;-)

    Åh nej, Ida! Hvis jeg havde vidst det, kunne du have haft bud med...

    Hej Annemmette
    Værsågod :-)

    Hej Cecilie
    Værsågod. Og tak for det med skaldepanderne :-)

    SvarSlet
  6. Aj det skulle jeg have vidst! Har kigget på en aflang metal pendel, men syntes den var lidt dyr (du er ikke den eneste...)

    SvarSlet
  7. Godt at høre, at jeg ikke er den eneste, Anja. Og igen: Fordømt! Du kunne have haft bud med, hvis det var. Jeg har måske en rund i overskud, var det noget?

    SvarSlet
  8. Nå, ja. Den er sort :-)

    SvarSlet
  9. Nøj hvor er det bittert at jeg bor syd for Århus og ikke i Kbh længere. Jeg har nemlig for tiden kik på et par metallamper (runde), men synes det er lidt bebret med 1200 kr!!!! Jeg aftager meget gerne en rund lampe eller to - hvis der er nogen der har købt for mange :o)

    SvarSlet
  10. Hej Asli, så er jeg endelig tilbage i blogland. Rigtig sødt af dig at tænke på pendlen! Den runde, sorte vil ikke lige passe ind, men måske der står en anden interesseret blogger på spring? :-) Ha en rigtig god weekend!

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge