torsdag den 14. april 2011

Spiseri

Advarsel: Dette indlæg kan medføre akut trang til lever og pasta.

I går havde jeg fornøjelsen at besøge Spiseri i Griffenfeldsgade på Nørrebro med min kæreste. Jeg havde jo nok på fornemmelsen, at det ville blive godt, for jeg kender kokken og ved, hvad hun kan præstere. Men de tog alligevel fusen på mig, de gæve kvinder fra Spiseri. Umådelig hyggelig stemning og fantastisk lækker italiensk mad til absolut rimelige penge understreger, at mindre faktisk er mere. Derfor lægger jeg hellere end gerne blog til en anbefaling.

Man kan vælge en menu med fire retter til 300 kr. eller man kan vælge retterne enkeltvist. Der er to retter at vælge imellem på hvert menupunkt. Vi valgte fire retter.


Bobler og blomster.


Umage tallerkener og fade bidrager til den hyggelige og uhøjtidelige stemning.


Min antipasti: Kyllingelever med urter på grillet polenta. Jeg kan ellers ikke normalt lide lever, men det her smagte supergodt.


Kærestens antipasti. Bagna cauda...noget med ansjoser - ikke noget for mig, der er fiskehader.


Primi: Tortelloni med oksespidsbryst. Wow!


Secondi: Hane med merian. Mere wow!


Dolce: Lææækker blåbærkage og dejlig the.

Vi gik mætte og glade hjem og det endda til en pris, hvor de fleste kan være med.

Spiseri ligger i Griffenfeldsgade 28 og har åbent i restauranten onsdag til lørdag og søndag eftermiddag har de kagebord.

6 kommentarer:

  1. Ejjjj, hvor ser det GODT ud!! Nu har jeg da en ide om hvor jeg skal hen næste gang jeg kommer til Staden. Måske vi kan følges? :-)

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  2. Hej AbluMoo
    Ja, det var bestemt et dejligt måltid :-)

    Hej Birthe
    Det kunne vi nok sagtens arrangere.

    SvarSlet
  3. Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wished to mention that I've truly loved surfing around your weblog posts. In any case I will be subscribing to your feed and I am hoping you write once more very soon!

    Have a look at my web blog - acura (http://facebookmodels.com/index.php?do=/blog/14182/for-you-to-kickstart-cash-for-gold-in-two-secs)

    SvarSlet
  4. Might I just say that after finding Blogger: fr�kenen & baronen on phpwcms,
    what a comfort to come across somebody who seriously understands what they're writing about when it comes to this. You certainly realize how to bring a problem to light and make it crucial. Many more people should really have a look at this and have an understanding of this perspective. It's
    surprising you're not more well-known, as you most truly have the gift.

    Feel free to visit my web site: springfield real estate

    SvarSlet
  5. Is it ok if I repost a few of your posts if I give
    credit and sources back to blogger.com? My website is on the exact same subject as your
    site and my readers would undoubtedly learn from much of the information you give here.
    Feel free to let me know if this is okay with you. Regards

    my web page - "reductase" [blogspot.ru]

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge