torsdag den 22. november 2012

Pakkespil

Som i "spil" i flertal!

I lørdags var jeg sammen med skønne kvinder, jeg har lært at kende gennem blogland. Ikke mindre end to arrangementer fik jeg klemt ind på sådan en helt almindelig lørdag. Fantastisk!

Det første var arrangeret af Tamra og foregik i Helsinge. Der var gang i symaskinerne og - for mit vedkommende - strikkepindene. Og så spillede vi pakkespil. Jeg fik to fine ting med hjem:

Maskingtape fra Mette og et rigtig fint forklæde, som Anna har syet - jeg må lige på jagt efter et barn, som kan passe det.

Tusind tak for en hyggelig dag, d'damer!

Om aftenen gik det så løs med fest med hækleklubben, som også er en samling blogkvinder. Det var en helt forrygende aften, hvor jeg bl.a. lærte, at en skil(d?)t bernaise faktisk kan reddes. Og så spillede vi pakkespil, hvor jeg skrawede til mig igen:

 Skægge øreringe fra Katrine, som desværre ikke længere blogger.

Smuk telefonetui fra den dygtige Jeanette.

Jeg er bare så glad for, at Blogland hele tiden udvider min horisont med skønne kreative bekendtskaber....og at der følger fine hjemmelavede gaver med *blinkesmiley*.

2 kommentarer:

  1. Uh, er da fælt misundelig på det der tape! Du havde sandelig heldet med dig den dag :)

    SvarSlet
  2. Det er lige præcis det allerbedste ved blogland :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge