mandag den 9. december 2013

Her går det godt - send mere tid

Der er en del kreative deadlines, der har samlet sig lige omkring nu. Det er måske naturligt nok i december, men det er faktisk ikke engang hjemmelavede julegaver - gid det var. Næ, det er bare mig, der endnu engang har bidt over lige rigeligt. Og lad mig bare sige, at Bodil ikke har været specielt hjælpsom i den sammenhæng. Hun gav mig lige lidt mindre fritid i sidste uge til at få klaret mine hængepartier. Nu er hun heldigvis fløjet ad Hekkenfeldt til, og jeg har fået mig en fridag i morgen til at forsøge at komme lidt i bund. Så mon ikke det hele nok skal gå?

Her kan I se, hvad jeg fik min søndag til at gå med:

.....egentlig ret hyggeligt i selskab med tændt adventskrans, the og der Mann. Som Bamse synger: "Jeg har rygende travlt, men jeg tager den med ro".

9 kommentarer:

  1. Åhhhhhhh kender det alt for godt - jeg har faktisk ikke tid til at gå på arbejde her i december. Der gemmer sig alt rigtig mange ideer i mit hoved som bare sååååååååå gerne vil ud i form af garn ;O) Hip hurra for god krea-energi ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også lige ved at gå til over alle de ting, jeg ikke har tid til at prøve af....så anstrengende. Ideerne går heldigvis ingen vegne, men desværre holder de op med at være lige spændende, når man har tænkt dem i længere tid. Kender du det?

      Slet
    2. JA det gør jeg - en ide´s nyhedsværdi daler stille i takt med at nye ideer opstår! Sådan fungerer min hjerne i hvert fald .............. ;O)

      Slet
  2. Du forstår at hygge dig travlt og skynde dig hyggeligt :-) Og adventssøndag på sofaen med lys og mand er helt sikkert et hit - jeg er også fan!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Hygge må der til. Travlt eller ej :-)

      Slet
  3. Det ser hyggeligt ud. Det ser også meget fint ud

    SvarSlet
    Svar
    1. Bunken er blevet til noget endnu finere, hvis jeg selv skal sige det. Men jeg må lige vente lidt med at vise det frem :-)

      Slet
  4. Hvor er du god. :) Bodil giver stadig mig meget mindre fritid og energi… Jeg har måtte reducere min projekter, men jeg håber, at weekenden hjælper mig på vej! God vind til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber også, weekenden bringer mere overskud til dig. Min fridag har allerede hjulpet mig godt ovenpå :-)

      Slet

Topscorere den seneste uge