onsdag den 18. december 2013

Hækleworkshops i 2014


I 2014 holder jeg en ny omgang hækleworkshops sammen med Trine og Jane, og datoerne er allerede på plads. Jeg er ekstra spændt denne her gang, for udover de "almindelige" workshops i at lære at hækle, så er der denne gang også en lang workshop i at designe sine egne hæklede figurer. Det skal nok blive rigtig sjovt og hyggeligt, tror jeg. Det kunne måske endda være en julegaveide med et gavekort til en hækleworkshop, hvis du liiiiige mangler gaven til hende, der har alt (og elsker garn)...

Workshop for begyndere:
Vi mødes d. 5. marts, og du lærer at hækle de grundlæggende masker (luftmasker, fastmasker, stangmasker, ind- og udtagninger osv.). Vi tager udgangspunkt i den enkeltes niveau, så der er ingen dumme spørgsmål.
Workshop fra øvede: 
Lær at hækle figurer d. 18. februar. På denne workshop arbejder vi primært med at hækle rundt (amigurumi, doilys, kurve og tæpper mm.) Vi lærer de basale teknikker i at hækle rundt og at læse en amigurumi-opskrift.
Du kan vælge én af gangene, ellerdu kan tage hele pakken – undervisningen tager udgangspunkt i de enkelte deltageres niveau – dog vil jeg anbefale, at man kender de grundlæggende masker i forvejen, hvis man kun melder sig på anden gang.

Design dine egne figurer:
Design din egen hæklede figur d. 23. februar. En søndag i hæklingens tegn til dig, der gerne vil begynde at designe dine egne hæklede figurer. Vi arbejder med forskellige former og udtryk og lærer hvordan man kommer fra ide til færdigt produkt. Du kan enten arbejde ud fra din egen tegning eller finde inspirationen undervejs. Asli deler ud af tips og tricks til at få et flot finish på den færdige figur.

Læs mere om tilmelding og priser lige HER.

4 kommentarer:

  1. Louise Kjær Jensen10. marts 2014 kl. 11.27

    Åh nej - jeg har først lige set, at der var et hæklekursus for begyndere d. 5. marts :( Kommer der flere af den slags her i foråret?? Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror at jeg vil se om jeg kan svare for blog ejeren og håber at det er det rigtige ... hehe... det var marts i 2013 workshoppen blev afholdt (hvad jeg kunne læse af det) Og i år har ejeren travlt med at ordne hus..

      Slet
  2. Louise Kjær Jensen20. marts 2014 kl. 15.14

    Er der hul igennem?

    SvarSlet
  3. Kommer der nogle begynder hækle-workshops til foråret 2015? :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge