torsdag den 31. juli 2014

Karsten - endnu en dansende krokodille

Det var hele tiden meningen, at Kirsten også skulle have sig en mage, og det har hun fået nu. Karsten:

Karsten er også vild med at danse, men det er mere noget med nogle moderne moves.

Med kasket ovenpå hovedet...enhver ved jo, at det er sådan teenagere bærer dem i dag.



Kirsten og Karsten. Selvom den ene er til klassisk og den anden er til moderne, finder de alligevel melodien sammen.

Jeg tør godt love nu, at der kommer en opskrift på de to krokodiller, den skal bare lige finpudses. Jeg råber selvfølgelig op om det her på bloggen, når den er klar.

18 kommentarer:

  1. Griner stadig af kasketten for jo det er sådan folk render rundt ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. :-D Det ser lidt skørt ud, ikk?

      Slet
  2. Det glææææder jeg mig til :) - vil også gerne have flodhestene :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt, Karin. De fås også stadig, flodhestene :-)

      Slet
  3. De er altså bare SÅ skønne

    SvarSlet
  4. Jeg kendte en gang et par som hed Kirsten og Karsten tilsammen blev de kaldt Kærsten, det kunne dine krokodiller vel også være efter en fælles dans :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe. Kærsten. Det er sjovt. Lidt ligesom Brangelina og Bennifer :-D

      Slet
  5. Hvor er de flotte :-) Jeg elsker de historier, du bygger op omkring figurerne!

    SvarSlet
  6. Hvor er de super skønne. Opskrift er bestemt velkommen :-)

    SvarSlet
  7. En rigtig sød Karsten´som passer smukt til sin mage:-)

    Tina
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/07/negle-med-blonder.html

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge