tirsdag den 19. juli 2016

Kommende workshops

Min barsel er slut, og det betyder blandt andet, at jeg er back in business med at holde workshops rundt omkring i det ganske land. I den nærmeste fremtid er der tre på programmet:

D. 19. august kommer jeg til Aarup og holder workshop i hækling af amigurumi til Garngilde. Læs mere HER.

D. 2. september underviser jeg på StrikBornholm i begynderhækling. Jeg var der også, da festivallen begyndte for to år siden, og det var altså en ganske særlig oplevelse at undervise udendørs i høj sol.
Læs mere om StrikBornholm og book billet HER.

Her er et par billeder fra sidste gang, jeg var på StrikBornholm.
Selvom jeg tager hækling meget alvorligt, så var stemningen altså lidt mere fornøjelig på workshoppen end mit ansigtsudtryk umiddelbart viser.

Jeg havde selvfølgelig dyrebørnene med til Bornholm.

D. 24. september underviser jeg i at hækle amigurumi på Knitwork i København. Og løbende weekenden igennem vil jeg blogge om, hvad der foregår på festivallen. Jeg skal også deltage i flere workshops selv. Det bliver en fest. Læs mere og køb billet HER.


4 kommentarer:

Topscorere den seneste uge