fredag den 11. februar 2011

Madklubben


De søde piger fra min madklub er lige gået hjem. Ih, hvor vi altid hygger os og taler bramfrit om alt mellem himmel og jord.

Jeg havde dækket bordet med Mussel Mega tallerkenerne, fordi det er længe siden de har været i brug. Jeg har haft så travlt med at bruge Bjørn Wiinblad og Bing og Grøndal platter, at disse smukke tallerkener er blevet lidt overset. Men i aften blev de altså hevet ud af skabet igen, og som noget nyt kombinerede jeg dem med nogle andre farver. Jeg har ellers mest sat dem sammen med en mørkeblå dug og mørkeblå servietter. Det her er der mere spræl og forår i. Og den fabelagtige Audrey bliver man jo aldrig træt af.

6 kommentarer:

  1. Fine tallerkener, og alltid like vakre Audrey, for en kombinasjon! :)

    SvarSlet
  2. De er så fine de tallerkner - og jeg elsker Audrey Hepburn :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  3. Jeg elsker det stel. Hvordan kan man glemme sådan et i skabet ?!!

    Har lige læst dit indlæg om campingvognen. Hvor er den fantastisk. Har du den stående fast et sted ?

    SvarSlet
  4. Hej AbluMoo
    Ja, det blev faktisk rigtig fint, synes jeg :-)

    Hej Birthe
    Jeg elsker dem også. Audrey-servietterne kan købes i Søstrene Grene - hvis de altså stadig har dem.

    Hej Mutter
    Altså glemt er måske også så meget sagt. Jeg har bare mere brugt nogle andre tallerkener end de her.
    Mht. campingvognen: Om sommeren står den hos mine forældre, og så kører jeg derfra på weekendture eller på sommerferie (og jeg sover i den når jeg besøger mine forældre). Om vinteren står den i en lade hos nogle bekendte :-)

    SvarSlet
  5. Fede servietter, lige til en veninde middag :-)

    SvarSlet
  6. Jeps - lige nøjagtig, Anja :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge