lørdag den 26. november 2011

Roskilde Julemarked

På Musicon i Roskilde er der julemarked i denne weekend og jeg er afsted sammen med Anne og Ninna. Vi råhygger os og så bliver der også lige tid til at sælge lidt undervejs og selvfølgelig snakke med de glade besøgende på julemarkedet. Det er en god slags weekend, synes jeg.

Herunder kan du se lidt billeder fra vores stand og i morgen kan du opleve det IRL på Musicon i Roskilde. Det er i hal 10 fra kl. 10-17.

 Det er ikke så varmt på markedet, men det er dælme hyggeligt.

 Skaldepanderne hygger sig også med at være med på tur.

 Mit børnetøj.
Anne og Ninnas smukke akryljulepynt.

 Libertylækkerier.

Mere lækker liberty og Annes pandebånd.

Og så har vi også skønne Lauras jule-hæklekits med. Og mønsteret på hendes Foxy-shirt.

15 kommentarer:

  1. Tak for i dag - det var klart den flotteste lille butik I har med på markedet!

    SvarSlet
  2. Super hyggelig bod. Glæder mig til at få akrylstjernerne op i vinduerne :) Og jeg glemte jo helt at lure iphone-covers :( Men det er svært med en 4-årig i hånden :)

    SvarSlet
  3. NOVRA en fed stand I har! Ærgrer mig over ikke at kunne komme forbi. :(

    God weekend til jer alle, jeg håber I får solgt ræven ud af bukserne! :D

    SvarSlet
  4. En af hver tak!!! Æv, hvor gad jeg godt have set jeres godter!!! Mums fillibaba

    SvarSlet
  5. Det var hyggeligt at hilse på jer... Enig i, at I har den fineste stand :)
    Håber, I havde lidt gang i salget?

    SvarSlet
  6. Det ser bare super hyggeligt ud. Ville bare SÅ meget ønske jeg kunne komme forbi og hilse på og ikke mindst støtte jeres biks:) Håber på et godt salg for jer!

    SvarSlet
  7. Hej Mille
    Selv tak! Og tak for de søde ord om vores stand :-)

    Hej Heidi Clara
    Ja, det kan nok være svært. Men det bliver sikkert fint med stjernene i vinduerne. Og Anne sælger sine Iphonecovers flere steder, hvis det er. Du kan bare sende hende en mail, tror jeg :-)

    Hej Camille
    Ja, det er ærgerligt, men vi kan jo desværre ikke det hele. Også god weekend til dig...jeg håber også på strålende salg i dag :-)

    Hej Louise
    Vi gad også godt have set dig :-D <3

    Hej Cecilie
    I lige måde. Salget af Anne og Ninnas akrylting gik rigtig godt og det var det vigtigste. Mine ting var det så som så med, men det er okay. Jeg har standen hjemme, så jeg er glad :-)

    Hej Malene
    Det kunne være så hyggeligt, hvis du kunne komme. Men igen: Geography is a bitch, ikk? :-D

    SvarSlet
  8. SÅ lækker stand I har! :-) Håber I får solgt en masse uden for mange forfrysninger. ;-)

    SvarSlet
  9. tak for et hyggeligt besøg i jeres bod. Den var virkelig fin! Jeg er rigtig glad for det pleksiglasophæng jeg købte ved jer

    SvarSlet
  10. Hej Lea
    Tak for besøget i går. Jeg glemte jo helt at sige tak for pakken. Der skal nok komme et indlæg på bloggen med det fine indhold, men der er lige et par ting, jeg skal fortælle om først :-)

    Hej Laura
    Tak for besøget. Det var hyggeligt at se dig igen :-)

    Hej Barbara
    Selv tak :-) Anne og Ninnas julepynt er også bare så fint. Jeg har også købt noget af det. Jeg kunne jo ikke lade være :-)

    SvarSlet
  11. Ihh, det ser bare hyggeligt ud! Og sikke en masse lækkerier I havde med. :-)

    KH Tine

    SvarSlet
  12. Virkelig flotte ting I havde med. Gaber I havde et godt salg. :)

    SvarSlet
  13. Det ser super hyggeligt ud!
    I laver så fine ting :-)

    SvarSlet
  14. Hej Tine
    Tak skal du have. Og det var megahyggeligt! :-)

    Hej Maiken
    Salget var nogenlunde. Det var bedre for mig i Horsens, men det var ikke så vigtigt. Det vigtigste var, at vi hyggede os. Og DET gjorde vi :-)

    Hej Boselade
    Tak skal du have :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge