søndag den 1. maj 2011

Trommehvirvel, tak!

Først og fremmest: Tusind tak til alle jer, der ville være med i min giveaway! Jeg er nærmest helt blæst bagover af den store tilslutning (og ps. så glæder den lille autist inden i mig sig helt usigeligt over, at det endte på et rundt deltagerantal).

130 deltagere. Wow! Hvem er vinderen? Jeg har fået kæresten til at hoppe på et ben og løse en tredjegradsligning, hvor X = med vinderen... Ej... Random.org siger, at vinderen er nr. 64 og efter utallige gennemtællinger og dobbelttjek betyder det, at

Sarah med bloggen Fru Brunkage har vundet.

Tillykke med det, Sarah. Send mig din adresse på aslisorup@gmail.com, så sender jeg tingene til dig. 

For en god ordens skyld:

3 kommentarer:

  1. Buhu, at det ikke ble meg...
    Nei, jeg gleder meg over andres hell. Heldigvis. :)

    Gratulerer så mye til Sarah!

    SvarSlet
  2. Tillykke, hvor er du heldig :-)

    SvarSlet
  3. Tak siger jeg, jeg føler mig også meget heldig:)

    Skriver lige en mail......

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge