mandag den 2. maj 2011

Hvad drikker Møller?



Mens jeg har haft travlt med andre ting, er jeg åbenbart blevet sådan en, der køber fornuftigt fodtøj. Jeg var på shopping med min mor i går og faldt for et par Ecco-sko. Nå, men Goodbye Sex and the City-singleliv på høje hæle. Velkommen tilværelse, hvor komforten er i højsædet.

Eller dvs. faktisk føler jeg mig meget smart, når jeg har dem på... Måske skulle der i virkeligheden et par totalt oldschool-pædagog-sko til at gøre mig hippere og smartere og yngre end nogensinde før. Det havde jeg slet ikke set komme!

Nå, men hejhej - jeg skal ud og gå en behagelig tur i mit fornuftige fodtøj...

11 kommentarer:

  1. De er så super fine dine sko.. Har selv kigget på dem, så fin en farve.. Så velkommen tilbage sex and the city single-liv :-)...

    God dag...

    SvarSlet
  2. Novra, hvor ser de altså bare lækre ud ... og nu kan man jo ikke være Sex-and-the-City-sexy hele tiden, vel! Hatten af for at du valgte komfort frem for udseende ... selv om jeg må indrømme at jeg er lidt vild med den slags pædagog-tingester (og har mig da vist også et par "Andefødder" i gemmerne!!)
    Fortsat læææææækker dag i dine flade og komfortable sko!!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  3. De er da for fede! Mega-misundelighed herfra!
    Peace fra en pædagogo der elsker sine andefødder :)

    SvarSlet
  4. Hej Kira
    Yes! Jeg er stadig N.Y.-smart :-)

    Hej Jane
    Jeg har også haft et par andefødder engang. Dem holdt jeg også meget af.
    Også lækker aften til dig :-)

    Haha, Mama-T: "Pædagogo". Sådan! Jeg håber også, det fremgik af indlægget at jeg allerede eeeelsker mine Ecco :-)

    SvarSlet
  5. De er da bare så fine! Behagelige sko er bare det bedste;)

    SvarSlet
  6. åårh hvad - de er super fine :)

    SvarSlet
  7. Nemlig, Anne. Jeg begynder at forstå, at livet er for kort til at have ondt i fødderne pga. sko. Og jeg har testet dem i eftermiddag: de duer også til at spurte efter toget ;-)

    Taktak, Mette. Og funklende nye. Det er dejligt med nye sko :-)

    SvarSlet
  8. Jeg synes de er totalt fede. Der er dage til de flade og dage til de høje.

    SvarSlet
  9. De er SKØNNE! - og jeg er sikker på at dine fødder takker dig :-)

    Kh
    Birthe

    SvarSlet
  10. Hej Anne Dorthe
    Du har helt ret. Men jeg bliver også mere kræsen med hælene med alderen. Man skal helst ikke kunne mærke dem :-)

    Hej Birthe
    Jeps - de er meget taknemmelige. Lissom mine tæer, der har plads til at vrikke :-)

    SvarSlet
  11. Flade – Fede – Fodformede og Fornuftige…
    Har købt mig et par andefødder – har altid været meget fond af dem – nu er de ved at blive populære igen – og nej man behøver hverken at være pædagog eller på venstrefløjen for at gå med et par andelapper :) de er bare for fede - og når man en gang har haft et par vil man ikke gå i andet.
    At jeg så er en af de få mænd der tør “gå retro” kan godt undre mig

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge