søndag den 29. maj 2011

Vesterbroske lopper

Søndagen bød på adskillige loppemarkeder på Vesterbro og jeg blev lokket med af min gode veninde og underbo (...høhø - hør lige hvordan, jeg får det til at lyde som om, hun var kommet på en svær opgave der...som om). Her er de ting, jeg ikke kunne undvære:


Engelske opskriftskort. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal bruge dem til, men jeg finder nok på noget. Skovplakaterne var gratis og jeg fik en hel stak. Jeg har allerede brugt dem, men mere om det i et andet indlæg.


En dåse med korssting. Den er da fiiin.


Stof. Det brune med orange palmer vil jeg sy en dug af til campingvognen.


En anden dug og knapper.


En lille Wiinblad-vase. Den er allerede flyttet ind ved siden af de andre cylinder-vaser.


Platten er teknisk set ikke et vesterbrosk loppefund. Den er fra Valby, men det er close enough. Jeg købte den af hende her. Jeg havde set den på hendes blog og faldt pladask for den. Nu hænger den på min billedvæg i køkkenet.

Fortsat god søndag aften. Resten af min byder på nogle småprojekter, der forhåbentlig skal afsluttes.

20 kommentarer:

  1. Du er sej Asli!

    Jeg drømte i nat at du havde arrangeret et gør det selv-løb. Det var godt nok tiltænkt din kære kæreste, men jeg fulgte efter ham, fordi jeg var så nysgerrig efter ville vidunderlig ting han ville ende med at have skabt på sidste post... men så for han vild på et bjerg...

    Kram fra Camilla

    SvarSlet
  2. Ville = hvilken

    SvarSlet
  3. Den er da helt fantastisk den platte!

    SvarSlet
  4. Fed dåse og knapper :)

    SvarSlet
  5. Superfede 'opskriftkort'. Jeg er især vild med dem med skærebrættet på, men alle de andre ting er også rigtige fine:)

    SvarSlet
  6. Fine ting, men... hende pigen på platten. Er det bare mig, eller ser hun totalt dæmon-spooky ud? Jeg bliver lidt bange for hende... Det er måske bare på fotografiet?

    SvarSlet
  7. Åh du fik platten:-) Den er fin, men ja også lidt uhyggelig...:-)
    Fine fund ellers:-)

    SvarSlet
  8. Du har et godt øje for fundene. Jeg ved ikke, om det er et loppefund, men billedet med øjet i den sorte ramme er jeg helt pjattet med. Hvad er historien bag det ?

    SvarSlet
  9. Du er bare SÅ god til at finde skønne ting - og så er jeg da ret så vild med de opskriftskort :-D

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  10. Hej Camilla
    Det lyder som en god drøm omend med en skuffende slutning. Måske det var for at spare dig for skuffelsen at se min kæreste udi kreative udfoldelser ;-)

    Hej Christina
    Ja, det synes jeg også! Jeg kan godt lide, at hun både er et barn og ser gammel ud. Som nogle af de andre nævner er det lidt spooky, men også meget spændende, synes jeg :-)

    Hej Line
    Jeg kunne heller ikke stå for dåsen. Og knapper og syting skal jeg altid rode i, når jeg ser det på loppemarkeder :-)

    Hej Karen
    Jeg tænkte faktisk lidt på dine kartotekskort, da jeg så dem. Måske skal jeg bruge dem til invitationer til middagsselskaber :-)

    Hej Signe
    Ja, hun ser lidt spooky ud. Måske er det fordi hendes ansigt er ret tydeligt, mens hendes krop er tegnet med meget sarte farver. Og nej, det er ikke kun på fotoet :-)

    Hej Ninna
    Jeps, hun røg med mig hjem. Det spooky svenske barn.

    Hej Diane
    Øjet er faktisk et go-card fra psykiatrifonden. Så det har været ganske gratis og så har jeg sat det i en ramme fra Søstrene Grene til under en 10'er. Men jeg synes også selv, det ser ret godt ud. Måske du kan få fat i nogle ved at skrive til psykiatrifonden - det er nemlig et stykke tid siden, jeg har nuppet det :-)

    Hej Birthe
    Taktak - og ja, jeg tænkte nok, du ville synes om dem :-) Kunne se, at I havde haft en dejlig lørdag til bryllup. Jeg håber ikke, det har tærret alt for meget på kræfterne :-)

    SvarSlet
  11. Det ser ud til at være nogle dejlige søndagskøb:-)

    SvarSlet
  12. Tak Asli.

    Det vil jeg da gøre.

    SvarSlet
  13. Hej Eske Eske
    Jeg er i hvert fald svært godt tilfreds :-)

    Hej Diane
    Håber du får fat i nogle :-)

    SvarSlet
  14. Eller kunne det også være fint at skrive opskrifter på dem:)

    SvarSlet
  15. Hihi, Karen. Naturligvis. Men det er næsten for oplagt en mulighed. De må kunne bruges til noget andet også :-)

    SvarSlet
  16. Damn, den er så fin den lille platte med pigen, samlergenet, rør på sig igen og siger, så Céline du skulle ha beholdt den ;)

    SvarSlet
  17. Jeg forstår det så godt, Celine. Men jeg er nu glad for, at du gik af med den. Og jeg lover dig, at hun skal få lov at leve et godt og trygt liv her hos mig :-)

    SvarSlet
  18. uhh lækre sager.
    Var også på loppemarked idag, men der var ikke lige noget der fristede, øv!

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge