torsdag den 3. april 2014

Projekt parcelhus part 2

Tusind tak for alle tilbagemeldingerne på det "lille problem" ved pejsen. Vi er igen i tænkeboks over det.

I den sidste uge har vi (mine forældre og os) taget et ordentligt ryk i arbejdet med huset. Fliserne på væggene i badeværelset er næsten oppe, så der er lys for enden af tunnellen. Vi regner med at badeværelset kan være færdigt omkring påske, og så flytter vi ud i huset. Ligenu pendler vi mellem lejlighed, arbejde og hus, og det er ret anstrengende, så vi glæder os til at få en fast base igen. Også selvom huset på ingen måde er færdigt.

Det betyder, at jeg er i gang med at sætte min andelslejlighed til salg. Det giver også en del gøremål, og indimellem er mit hoved ved at koge over. Men hvis du kender nogen, der kunne være interesseret i en toværelses andel på 54 kvm i 2450 København SV, så er du meget velkommen til at give dem min mail aslisorup@gmail.com. Så kan jeg skrive lidt flere informationer den vej. Lidt blandede billeder fra lejligheden kan ses HER.

Her er et par mobilbilleder fra den seneste uge i huset:

Bjælken får en opkvikker med ny orange maling.

Der Mann kæmper en indædt kamp mod fortandingen.

Vi har indtaget årets første frokost på terrassen. Bordet fik jeg lov at få på genbrugspladsen. Jeg spottede det i en trailer på vej til at blive smidt ud og bed al skam i mig og spurgte, om jeg måtte få det. Det er lidt rustent og vakkelvornt, men for nu fungerer det fint.

4 kommentarer:

  1. Åh, frokost i solen er bare det ebdste!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Hej Fed lejlighed, mangler desværre ikke en lejlighed, men mangler meget billeder til min lejlighed, så at du have to billeder af ansigter under hvor du skriver nye lamper, de er da bare for fede, kan du oplyse hvor du har købt dem, eller om du måske vil sælge dem.
    Hilsen Esther, Kbh N

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej igen Asli, prøver lige at spørge dig igen, de billeder du har på et billede af din stue, hvor du skriver noget med nye lamper, der har du to billeder med ansigter, kan du oplyse mig hvor du har købt dem, da jeg synes de er for fede og gerne vil eje sådan nogle?
      Hilsen Esther, Kbh N.

      Slet
  3. uhh hvad tænker du prisen bliver?? vi er lidt trætte af vores etværelses på 28m2

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge