onsdag den 17. juni 2015

Elna og Elton - de elegante næsehorn

Her er Elna og Elton:
De er næsehorn og meget elegante, som det fremgår af billedet. De er nemlig på vej til bal og det kræver balkjole og bowlerhat - det ved jo enhver.

Elna har sløjfe i håret...

...og Elton har butterfly om halsen.

Elnas balkjole har godt med swung og er lige klar til en wienervals.

Elna og Elton gør deres entre på selskabsscenen i weekenden, når de tager til Sydhavsstrik med Fox og Jane sammen med de andre tykke dyr. Jeg håber, at jer der deltager i arrangementet, vil tage godt imod dem.

14 kommentarer:

  1. Nu må jeg kommentere... Hvor er dine dyr bare fantastiske! :-) Jeg kan ikke hækle (strikke dog) men jeg får så meget lyst til at lære det så jeg kan begave mine små piger med et lækkert dyr med så mange detaljer! Hilsen Tine

    SvarSlet
    Svar
    1. Kast dig ud i det! Det er nemmere at hækle end at strikke - og det udvider virkelig mulighederne :-)

      Slet
    2. Hvor kan man finde opskriften på dem?

      Slet
  2. hurra, de er fine =) det der hækling er altså sejt, jeg er bare sååååå langsom til det. Så en superhækler i toget i går, men jeg kunne slet ikke se hvordan hun kunne gøre det så hurtigt.
    God tur til sydhavsstrik.
    Hilsen Joyce

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha. Det er ligesom, når folk strikker vildt hurtigt uden at kigge på det. Det kan jeg heller ikke forstå :-)

      Slet
  3. Åhr!!!! Det kan kun blive en fabelagtig fest, når man er så fint klædt på som Elna og Elton! :) tillykke med de nye dyr i din skønne zoo!

    SvarSlet
  4. De er blevet beundret!

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare fine! :) Findes der en opskrift på dem?

    SvarSlet
  6. Hej! Finns det något mönster på dessa underbara?

    SvarSlet
  7. Hej! Finns det något mönster på dessa underbara?

    SvarSlet
  8. Hej! De er bare så fine. Har du en opskrift på dem?
    Mvh Maria

    SvarSlet
  9. Cecilie Fabricius4. juni 2018 kl. 19.39

    Hej :) Hvor er de flotte!
    Har du mon en opskrift du vil dele på enten dette par eller dine flodheste?
    Min søster skal giftes til sommer og ønsker, at jeg hækler et brudepar til kagebordet i stil med dem her.
    Mvh. Cecilie

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge