søndag den 22. maj 2016

Tomatkit

Ved førnævnte fødselsdag (se forrige indlæg) var der naturligvis også en ting til min veninde og hendes kæreste - og der var såmænd også en hjemmelavet del. De har for nylig fået altan og har ønsket at forsøge sig med en lille altanhave. Så jeg havde sammensat et tomat-kit til dem, som indeholdt:

- Tre tomatplanter
- En kapillærkasse
- Plantesæk
- En lille håndtegnet vejledning til, hvordan jeg selv dyrker tomater.

Sidstnævnte ser sådan her ud:

Vejledningen er lamineret, så man kan røre ved den med jord på fingrene og også spilde lidt vand, uden den bliver ødelagt.

Jeg er på ingen måde en ørn til at tegne, så det er lige dele grænseoverskridende og sjovt at tegne noget til andre (voksne). Jeg glæder mig til at følge deres tomat-projekt på sidelinjen.

2 kommentarer:

Topscorere den seneste uge