onsdag den 15. juni 2016

Alfons Åberg og et tip om workshop

I søndags var vi til dåb hos en god ven og jeg havde hæklet en Alfons Åberg til dåbsbarnet. Det er ikke første gang, jeg har hæklet ham, så du kan se flere detaljer af min hæklede version af børnebogsklassikeren HER. Og jeg kan konstatere, at jeg må i gang igen, for pigen er ret så verliebt i lille Alfons Åberg, og hun forstod ikke, hvorfor hun ikke måtte putte hans små fødder i munden. Så hun skal selvfølgelig også have en...og måske nogle flere af figurerne fra serien, nu jeg er i gang. Det får vi se (apropos tørstrik, ikk?)


Et andet apropos er, at du også kan lære at hækle krammedyr og -dukker. Jeg holder workshop om emnet på Knitworkfestivallen her i København til september. På workshoppen lærer du de grundlæggende teknikker i at hækle figurer, du lærer at følge en opskrift, og jeg strør lidt tips og tricks til en flot finish ud over det hele. Læs mere og tilmeld dig HER (workshoppen hedder Lær at hækle amigurumi). I det hele taget skulle du lige tjekke programmet for festivallen ud. Det lyder drøngodt!

7 kommentarer:

  1. Hvor er han skøn, dejlig gave :-)
    T & M

    SvarSlet
  2. den er virkelig fin! så mange detaljer :0) børnene i tyskland elsker også Alfons Åberg, den er meget bekendt Kh Ulrike

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Ulrike. Ja, han er vist udkommet i mange lande efterhånden :-)

      Slet
  3. Did you hear there's a 12 word sentence you can speak to your man... that will trigger intense emotions of love and instinctual attraction to you deep inside his heart?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, worship and protect you with his entire heart...

    12 Words That Trigger A Man's Love Instinct

    This instinct is so hardwired into a man's brain that it will make him work better than ever before to take care of you.

    Matter of fact, fueling this dominant instinct is absolutely mandatory to achieving the best ever relationship with your man that once you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You'll immediately find him open his heart and soul for you in such a way he haven't expressed before and he'll identify you as the only woman in the galaxy who has ever truly tempted him.

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge