onsdag den 1. juni 2016

Noget om at længes del 2

Som barn har jeg siddet meget på sidelinjen af min mors syprojekter og hapset stofrester til mine egne små projekter. Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg drømmer om, at pigen også vil blive interesseret i det kreative. Det er en drøm, som har eksisteret i årevis - længe inden at pigen meldte sin ankomst. Er det ikke meget almindeligt, at man håber, at komme til at dele sine interesser med sine børn? Måske bliver hun inderligt uinteresseret i det, og så er det jo bare sådan og vi finder på noget andet i fællesskab. Men ligenu lever håbet...






7 kommentarer:

  1. Hun ser da vældig interesseret ud lige nu :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Jeg håber, det varer ved :-)

      Slet
  2. :0) hun kommer sikkert efter mor... jeg skal også passe på mine stoffer, min datter luger altid, om hun ikke kan bruge noget til hendes kreative anfald :0) Kh Ulrike

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor hyggeligt! Det er lige det, jeg drømmer om. Jeg må indrømme, at jeg lader pigen rode i mit garn og stof, så hun forhåbentlig får en god fornemmelse med det :-)

      Slet
  3. Åh den allerfineste frøken T. Jeg kan slet ikke forestille mig, at hun ikke bliver krea i en eller anden retning. Det bliver måske ikke lige patchwork, men så noget andet.

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge