torsdag den 4. november 2010

Mere sjov post

Se lige hvad postmanden kom med i dag:


Et mønster på Karens fine robotpakkekalender. (Karen, jeg kan ikke finde ud af at linke til specifikke indlæg på din blog. Hvis du ser det her, og selv kan gøre det, vil du ikke lægge et link i kommentarfeltet?).


Og en personlig hilsen på mønsteret gør det kun mere hyggeligt. Jeg håber, at jeg kan nå at få kalenderen færdig inden 1. december, selvom jeg også har travlt med at blive færdig til julemarkedet i Odense - for jeg er i gang med at samle 24 små pakker, men det er stadig lidt hemmeligt (sschyy!). Det er da også fordømt, at man indimellem skal arbejde og gøre rent og den slags kedelige ting.

Karens blog kan du læse, hvordan du kan komme i kontakt med hende og få fat i mønsteret.

2 kommentarer:

  1. Ih det er simpelthen bare så fint. Kunne også så godt tænke mig det, men har altså ikke lige nogen at lave den til, så det er vist lidt overflødigt :(
    Men glæder mig sådan til at se hvad du får ud af det.

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også til at komme i gang, Anne - men som jeg skriver: døgnet har bare lige lidt for få timer lige nu... Ej, jeg arbejder på at få det færdigt til den første december.

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge