lørdag den 9. oktober 2010

Vær velkommen efterår

Min altan så efterhånden lidt træls ud. Mine sommerblomster og krydderurter havde mildest talt kendt bedre dage, så nu er der blevet skiftet ud i potterne.


Potterne før: Der er blevet mange lækre middage ud af de friske krydderurter, men de var blevet temmelig trælse at se på - med mindre man er til tørrede blomster.

Efter: Nu er en del af potterne kommet i kælderen, men to hænger tilbage med fine lyng i. Desuden har jeg tre små potter på gulvet med lyng.


I midten af altanen har jeg to store potter, som tidligere var fyldte med hvide og rosa nelliker. Nu er der en vindheks og skimmia i dem. Foran er der pyntegræskar og græskarmanden fra i forgårs.

Jeg har glædet mig til at give altanen et nyt look, der passer til årstiden og i dag, hvor vejret arter sig fra sin smukkeste side, er det en fornøjelse at kigge ud på de smukke lyng. Rigtig god solskinsweekend til alle!

2 kommentarer:

  1. Nej hvor smukt, Asli!
    kh Anni

    SvarSlet
  2. Ja, efteråret viste sig fra sin smukkeste side den dag, de billeder blev taget. Så gør det ikke så meget, at sommeren er på retur, synes jeg :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge