lørdag den 23. oktober 2010

Kort nyt

Jeg skal til fødselsdag i aften hos en venindes veninde, som også er ved at blive min veninde. Jeg har glædet mig rigtig meget til det, for det skal nok blive superfestligt. Gaven glæder jeg mig også til at give hende, men jeg kan naturligvis ikke afsløre her, hvad den gemmer. Kun at det er en kombination af noget hjemmelavet og noget købt, som jeg synes passer perfekt til hende.

Men I må godt se kortet, som jeg faktisk også er blevet godt tilfreds med. Egentlig burde jeg nok ikke vise det, men jeg satser på, at hun render rundt og forbereder fest og ikke har tid til at læse blogs.

Det ser sådan her ud:


Det er lavet af det neonpinke karton, som jeg også tidligere har brugt. De runde klistermærker finder vist ind flere og flere steder i blogland, men jeg så dem første gang hos Karen fra Fabechs Fabrik. Dødningehovedet er en krussedulle, der kom frem på et stykke notespapir på arbejdet en dag. Sådan kan det åbenbart også gå - men det er virkelig ikke særlig tit det sker. Jeg overvejede lidt om, den skulle have en tekst nedenunder a la "Døden klæ'r hende", men kom frem til, at det nok var et forkert budskab til et fødselsdagskort. Eller hva?

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha - bedste fødselsdagskorttekst nogensinde - og ditto gave!

    Lad os dele seng en anden god gang ;)

    KRAM!

    SvarSlet
  2. Det var SÅ hyggeligt, Camilla! Og jeg crasher gerne en anden gang :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge