lørdag den 5. maj 2012

Min dag som anakronisme

I dag rejste jeg tilbage i tiden. Helt tilbage til vikingetiden, faktisk. Jeg havde fået lov til at følges med min yndlingsviking til vikingemarked i Ribe. Louise og hendes kæreste havde iført sig flot vikingetøj og det samme havde mange af de andre besøgende. Så jeg følte mig lidt som en omvandrende anakronisme i jeans og regnjakke. Men det var nu alligevel en dejlig dag med rigtig mange oplevelser og indtryk. F.eks. var det sjovt at se de farverige dragter og alt det smukke håndarbejde og håndværk. 


 



 




Jeg er nu vendt tilbage til nutiden, men jeg kan stadig lugte røgen og mærke solen i kinderne.

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle virkelige flotte billeder.... De giver et godt indtryk....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lone :-) Det var virkelig stemningsfyldt på markedet, så det er ret svært at gengive i billeder.

      Slet
  2. Det var sådan en dejlig dag. Virkelig skønt at have dig med til marked! Og sikke fine billeder du fik taget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det nemlig, Louise. Tusind tak, fordi jeg måtte komme med. Og husk at få Mikkel til at sende nogle billeder af sine skeer, hvis han altså vil sælge mig nogen :-)

      Slet

Topscorere den seneste uge