lørdag den 26. maj 2012

Kølere i varmen

Det har været en fantastisk dag! Vi havde vores debut i Gråsten Oldtimerløb og det var virkelig en oplevelse. Vindunderligt vejr, smukke biler og dejlige nørder. Vi kommer helt sikkert igen.

Jeg ved, at dette nok er i udkanten af de fleste kreabloggeres interesseområde, så jeg vil holde det kort og i stedet vise noget, der måske taler ligeså meget til jeres æstetiske sans, som til min. Kølerfigurer:














Der er tonsvis af streetcred til dem, der kan nævne hvilke kølerfigurer, der hører til hvilke bilmærker.

6 kommentarer:

  1. Den med "anden" tilhører en ford! Så en anelse streetcret fortjener jeg;) De er forbavsende pæne sådan nogle kølerfigurer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er da ikke til at narre! Der står jo FORD med store bogstaver nedenunder :-D Men okay. Du får lidt streetcred for forsøget.

      Ja, kølerfigurerne er selvfølgelig kun et udsnit at de smukke biler, men viser meget godt det overordnede billede.

      Slet
    2. Ja, det var en af de svære, den med anden;)

      Slet
  2. Wup wup det ser ud til at du har været et lidt sejt sted!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var jeg nemlig, Udda Bella :-)

      Slet
  3. Jamen Asli så har du jo været i det sønderjyske(!)
    Jeg sad på min terasse søndag og nød synet af alle de fine automobiler der suste nordpå :)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge