lørdag den 14. maj 2011

...det er fordi at, et postbud er min ven

Post er altså bare det bedste! Eller rettere: Pakkepost er det bedste! I dag fik jeg en rigtig god én fra Jane Brilleting, som var en opfølgning på en superfin sidste-øjebliks-byttehandel, vi gjorde på Forårsmarkedet:



Det er et "Rikke-og-Rune-sykit". Jeg gik og lurede på dem hele weekenden, inden jeg endelig fik mod til at spørge, om hun ville bytte med mig (søndag 5 min i lukketid). Godt jeg spurgte, for det ville hun gerne. Jeg glæder mig rigtig meget til at sy dem - selvom det også næsten er synd at klippe i de fine stoffer.

Kig ind til Jane, hvis du er misundelig. Jeg tror, hun har flere til salg i sin nye blogshop.

5 kommentarer:

  1. Hvor fint - glæder mig til at se dem færdige.
    Og godt du deltager i blogtræf=)

    SvarSlet
  2. Åh,hende Jane har en humoristisk streg.

    SvarSlet
  3. Hej Mille
    Jeg glæder mig til træf! :-)

    Hej Kirsten
    Det har du ret i. Jeg har forresten lige læst indlægget om den gravide/ikke-gravide kvinde på din blog. Tak for en god griner :-D

    SvarSlet
  4. FEDT at det kom helskindet frem!! Jeg havde jo helt glemt at jeg havde bestilt min store sending "Rikke" & "Rune" i ekstra lækkert tykt stof, så jeg håber at det er ok at sy i, og at kvaliteten bliver derefter! (ekstra lille bonus til købere!!)
    Glæder mig også til at se dem færdige!
    Ha' en urimeligt lækker søndag!! ;-)
    KRAM i rå mængder fra Jane

    SvarSlet
  5. Det virker som supergod kvalitet, Jane. Jeg glæder mig til at at kaste mig ud i det. Og så er der jo endnu mere bonus, for de små tegninger af Rikke og Rune, der også er på stoffet, kan jo f.eks. bruges til symærker.
    Også rigtig god søndag til dig!

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge