tirsdag den 1. december 2015

Adventskrans 2015

I år har jeg været exeptionelt sent ude med adventskransen. Og det betyder, at den flotte, hængende grankrans, jeg til stadighed ævler om, heller ikke er blevet til noget i år. Tiden suser afsted, og det kommer altid bag på mig, at advent begynder i november. Så i år blev det virkelig en skrabet model, men adventskrans skulle vi nu have. Jeg drønede i Søstrene Grene søndag formiddag og købte fire lys. Jeg havde ikke nogen plan at gå ud fra, så jeg valgte dem bare i den farve, jeg syntes var pænest og tænkte, at jeg nok havde noget pynt på lager, som kunne sættes sammen med.

Lysene blev grå, og så har jeg sat dem sammen med kristtjørn fra haven og noget sølvpynt, jeg havde på lager. Og så min adventskransklassiker over dem alle: Lagkagefadet. Det er blevet brugt gang på gang, og jeg synes stadig, det holder. Og så overholder jeg stadig mit mantra om at bruge, hvad man har på lager til at lave en personlig adventskrans.





Hvis du, ligesom jeg, er sent ude i år, så kan du måske finde inspiration i mine kranse fra tidligere år. Se dem HER.

3 kommentarer:

  1. Det er en virkelig smuk adventskrans du har fået lavet. Og det gør bestemt ingenting at lade sig inspirere af øjeblikket :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes altid dine adventskranse er sååå fine! Når jeg bliver voksen vil jeg have et lagkagefad på fod og lave mine adventskranse på den. Her blev det igen i år til tærtefadet. Men lys blev der :-) Signe

    SvarSlet
  3. Jeg synes den er blevet rigtig pæn især i grå/sølv. Jeg er ikke så meget til det rød/grønne tema som mange ofte har her i julen. Jeg har endnu ikke lavet en adventskrans endnu haha, det er også snart den 4. advent, så vi venter bare til næste år :-D

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge