søndag den 6. januar 2013

Kreativ messe i Rødovre i februar


Den 1. - 3. februar holder Alt om Håndarbejde en kreativ messe i Rødovrehallen med mange fine udstillere; alle med kreativt fokus. Jeg er blevet inviteret til at kigge forbi Fox og Janes stand, og det sagde jeg selvfølgelig jatak til med det samme. Trine og Jane har lovet, at der er gode messetilbud, og jeg føler mig ret sikker på, at man også kan få sig en hyggelig snak om garn - og alt mulig andet i øvrigt. Det vil jeg faktisk gerne garantere. Kom da forbi og sig hej. Det er stand nr. 64.

Du kan læse meget mere om messen her.

13 kommentarer:

  1. jeg er ret sikker på at jeg kommer!!!!! :-D

    SvarSlet
  2. Jeg håbede mens jeg kiggede efter datoen, at det var efter 15. feb, men nej også kommer jeg ikke, for jeg vil simpelthen ikke kunne afse tiden :( Rigtigt ærgerligt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Øøøøv! Men det hele skal jo passe sammen :-)

      Slet
  3. Øv at det er på sjælland :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, geografi er altid en kælling...Men jeg glæder mig nu alligevel over, at vi omsider får sådan en messe "herovre" :-)

      Slet
  4. Jeg håber på at kunne komme forbi en af dagene. Synes det lyder ret spændende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Så håber jeg, vi ses :-)

      Slet
  5. Jeg kommer...!!! :D

    SvarSlet
  6. Jeg kommer helt sikkert:-) bor dejlig tæt på...iøvrigt dejlig blog du har...:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have :-)

      Slet
    2. Og så ses vi jo nok i Rødovre :-)

      Slet

Topscorere den seneste uge