søndag den 13. januar 2013

Weekendarbejde

Weekender er nu en dejlig ting - også i forhold til kreative projekter. Nogle bruger jeg til at opfinde den dybe tallerken. Og andre bruger jeg til at komme i bund med listen af småprojekter - her er det typisk ting, jeg har lavet før, der skal gentages i en ny variation. Denne her weekend blev brugt på det sidste og det føltes godt at få det færdigt! Derudover var jeg også til X-faktor-kreahygge i fredags og fødselsdag i går. Så alt i alt er jeg blevet tanket godt op med god samvittighed og pleje af gode venskaber.

Fødselsdagsgaven til min veninde var pakket sådan her ind....

...og den indeholdt en burka til hendes iphone.

Tre af weekendens andre projekter. En Sara Lund-hue og to butterflys.

I skrivende stund er jeg i gang med et andet projekt, som jeg har udskudt lidt for længe. Men mere om det en anden dag...

19 kommentarer:

  1. Virkelig sej burka, og meget fine butterflys!

    SvarSlet
  2. Du er god til at finde på nogle sjove ting :o)

    SvarSlet
  3. Fine ting, min weekend er også stået i kreativitetens tegn, og jeg har allerede vist det frem her på bloggen tidligere i dag, hvis du har lyst til at se, hvad der er blevet lavet:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er SÅ dejligt, når man har god tid i weekenderne til krea :-)

      Slet
  4. Haha hvor er den burka altså sjov :)

    Nu har jeg læst og læst og læst her på siden og jeg er slet ikke færdig med at kigge på alle de skønne ting du laver. Det er mit første besøg herinde, men jeg bliver da vist nød til at vende tilbage, så jeg kan få det hele med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til - og tusind tak :-)

      Slet
  5. Du laver altså de skønneste skøre ting... :)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det tager jeg som en meget stor cadeaux :-)

      Slet
  6. Dejlige garnprojekter, alle er som sædvanligt så fede! Lyder spændende med det nye projekt, ha en skøn uge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber snart at kunne vise det igangværende projekt frem. Ikke fordi, jeg har opfundet den dybe tallerken, men fordi at det så er færdigt :-)

      Slet
  7. Burkaen er rigtig fin og ideen er sej. Indpakningen er også rigtig sød det er utroligt at der kun skal så små enkle detaljer til for at få noget til at ligne en million

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er stor fan af små detaljer, der får ting til at ligne en million :-)

      Slet
  8. Jeg hæklede en butterfly til min søster i julegave, og hun er bare blevet så glad for den :-) Men jeg har ikke kunne finde det rigtige garn, må jeg spørge om hvor du køber garn til dine? Evt et sted på nettet?

    Tak for en hyggelig og inspirerende blog :-)

    Hilsen Katrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt at opskriften kan bruges.

      Mht. garnet så kan du f.eks. købe det her: http://yarnfreak.dk/garn/67/yarnart-begonia. Men jeg køber merceriseret bomuld, når jeg falder over en ny farve, så mit lager er sammensat af mange forskellige slags :-)

      Slet
  9. Skægt at give sin iPhone burka på....

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge