tirsdag den 1. januar 2013

Farvel 2012

2012 er et overstået kapitel og det er tid til at gøre lidt status over året.

2012 var året, hvor jeg for alvor kom i gang med at strikke. Jeg strikkede to sweatre til mig selv på tykke pinde og en til mit arbejde, hvor vi afholdt en Sarah Lund-konkurrence.


Derudover strikkede jeg en mængde børnetøj, som enten blev foræret til mine veninders børn eller lagt på lager. Det var især veste med mønsterstrik, jeg kastede mig ud i.




Der blev også påbegyndt nogle strikkeprojekter, som ikke er færdige endnu - det er et mål for 2013 at få dem afsluttet...også selvom de er på uhyggeligt tynde pinde.


Der blev selvfølgelig også hæklet en del i løbet af 2012. Små figurer, en klaphat og filet-hækling var nogle af de ting, der røg af nålen.







I 2012 fik jeg en ny hobby: Lædersyning. Jeg gik på aftenskolekursus for at lære det og det var rigtig godt. Jeg har lyst til at sy meget mere i læder i 2013.


Jeg fik også syet flere stykker tøj til mig selv. I 2013 håber jeg, at jeg får mere gang i symaskinen igen.


En af de helt store oplevelser i 2012 var min sommerferie med campingvognen og Amazonen i august. Jeg blev endnu engang bekræftet i, at camping er en ferieform, der passer mig helt perfekt. Og ikke mindst at sommeren i Danmark er dejlig. På tre uger oplevede jeg en halv dag med regnvejr. Jeg glæder mig til mange flere ture i 2013.



Tusind tak for alle jeres dejlige kommentarer med hep, tip og gode råd i 2012 - jeg er evigt taknemmelig for hver og én. Jeg er virkelig stadig helt forelsket i dét, de her blogs kan. Kreativt togetherness FTW! Jeg glæder mig til meget mere af det i 2013.

24 kommentarer:

  1. Jeg er så vild med dine Lunds trøjer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have, Anne :-)

      Slet
  2. Meget mere af det i 2013, nemlig!!!
    Ses

    SvarSlet
  3. Det er sådan en fin blog du har,! Fantastiske ting der vokser ud af hænderne på dig. Jeg glæder mig til at se, hvad du kaster dig over af kreative projekter i det nye år, og er spændt på at følge dig og Amazonen på nye eventyr rundt i Danmark.
    Rigtig godt nytår

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan snart heller ikke vente med at komme i gang! Eller....jeg er jo i gang. Men ja... Også godt nytår til dig :-)

      Slet
  4. Hold op nogen lækre ting du har lavet er fuldstændig verliebt i dine små veste de er fede

    SvarSlet
  5. Sikke nogle fine og inspirerende billeder!
    Jeg får virkelig lyst til at melde mig til noget læder-kursus og kaste mig ud i en masse strikkeprojekter...
    Godt nytår, jeg glæder mig til at følge med herinde i 2013!

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til :-) Og læderkurset kan anbefales....det kan det i øvrigt også med en masse strikkeprojekter.

      Slet
  6. Godt nytår, Asli - jeg glæder mig til at læse alle dine nye indlæg i 2013.

    Kh Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Også godt nytår til dig, Gitte :-) Jeg glæder mig også til at følge med inde hos dig.

      Slet
  7. Det' lige det, som bloggen kan ! og som vi skal have mere af i 2013.
    Tak for en inspirerende blog
    - det er nogle flotte - og også sjove - ting du har fået lavet i 2012.
    Rigtig godt nytår
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis! Og selv tak - du har også haft et produktivt år. Jeg er altså imponeret over, hvor meget du kan nå at strikke.

      Slet
  8. Det er altså rimeligt coole ting, du kan fremvise for 2012. Og flot, at du mestrer så mange håndarbejdsformer! Indtil videre er kun garn min ven, men du inspirerer da klart til, at jeg får lyst til at kaste mig over symaskinen også. Glæder mig til at følge med i, hvad 2013 bringer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak! Og jeg ved ikke, om jeg mestrer dem alle endnu - men det er da planen, at jeg skal komme til det :-)

      Slet
  9. Du laver de fineste ting.
    Tak for inspiration.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Og tak fordi, du gider at følge med. Det gør det sjovere at dele :-)

      Slet
  10. Hvor er det nogle lækre og vildt kreative ting, du har lavet. Denne blog skal jeg helt sikkert følge i fremtiden! Håber du kom godt ind i det nye år. Hilsen Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - og velkommen til!

      Jeg kom rigtig godt ind i det nye år, men mit kamera har desværre slettet alle mine nytårsbilleder. Det er ca. det værste, der kan ske for en blogger.

      Slet
  11. Jeg er ny på din fine blog - og må bare sige: WHAAAAT, hvor er din bil og campingvogn FEDE!! Ååååh, drømme, drømme om begge dele. Og pigevesten med kvindetegnet? SÅ cool!! Mønster?

    SvarSlet
  12. Du er simpelthen SÅ sej til at hækle og strikke. Vil meget gerne aftage en barnevognskæde, dukker mv. hvis du sælger ud af noget! Og indtil da - TAK fordi du deler. KH Ida

    SvarSlet
  13. Flotte lædertasker, jeg syntes jeg kan se at taskelåsene er fra www.skindhuset.dk ikke ?

    SvarSlet
  14. Flotte lædertasker, jeg syntes jeg kan se at taskelåsene er fra www.skindhuset.dk ikke ?

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge