lørdag den 26. januar 2013

Nyt gear til mit kamera

Gennem længere tid har jeg ønsket mig et nyt etui til mit kamera. Jeg har selvfølgelig et, men det er mere i den praktiske kategori end den æstetiske. Plus det fylder en hel del. Det nye etui skulle være i læder, havde jeg bestemt, men det var ret svært at finde. Men så var der pludselig én, der viste et billede af en taske fra Black Lily på Instagram, og det var lige sådan den skulle være.
 
Der var vist en del andre, der kunne se ideen, for jeg har efterhånden set tasken mange steder i Blogland, og nu er den eftersigende udsolgt.


Udover den nye taske har mit kamera også fået en ny rem. Den har jeg dog selv syet:

Remmen er syet af forskellige skindrester, jeg havde liggende, og så har jeg brugt spændedimserne fra den gamle rem.

12 kommentarer:

  1. Ej, hvor er den bare rå. Elsker de mange lynlåse er så tydelige mod det sorte læder (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også vild med den :-)

      Slet
  2. Man må håbe, I kan kende jeres tasker fra hinanden :) Men lækker, det er den helt bestemt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja. Det kan måske være et problem v. blogtræf.

      Slet
  3. Ja det er rigtig lækker den taske! Og smuk rem!

    SvarSlet
  4. Åh den ser fin ud - jeg hoppede også på bølgen, så nu går jeg bare og venter på pakkeposten:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at du var hurtig. De blev revet væk :-)

      Slet
  5. Så var du en af de hurtige! Det er altså også noget lækkert grej!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var lynhurtig. Jeg så Julia omtalte konkurrencen på Instagram og tænkte, at jeg hellere måtte slå til med det samme :-)

      Slet
  6. Det er en rigtig flot rem du har lavet! Er vild med de tre forskellige farver!

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge