torsdag den 23. september 2010

Babylopper

Jeg skal til hygge hos en veninde i aften, som er i den lykkelige situation, at hun venter et lillebitte barn midt i oktober. Det bliver simpelthen så spændende med en lille ny i vennekredsen, og jeg har været på rov i mine to yndlingsgenbrugsbutikker under mit sidste besøg i Varde. Man kan snildt finde lækkert tøj til børn i genbrug - der er selvfølgelig også meget, der er slidt til ukendelighed og plettet - men hvis man bare gider rode lidt i bunkerne, er der masser af gode fund at gøre. Således er der nu en hel bærepose med fint tøj på vej til veninden og baby. Og hvis jeg havde kendt barnets køn kunne jeg have fundet meget mere - nu har jeg kun valgt det, der er neutralt i farverne.


Her ser I et lille udvalg af det tøj, jeg har fundet. Cowboybukserne har lave baglommer og vil gøre både en lille og en lille dreng superraffy, synes jeg. Og så kostede de 5 kr. Det samme gjorde Mickey Mouse t-shirten - det er da rørende billigt. Sparkedragten med Mickey måtte jeg give 10 kr. for, og den udør dermed også det "dyreste" fund i hele posen. Det er da genialt til de små størrelser, når de alligevel så hurtigt vokser ud af deres tøj.

Jeg glæder mig til at vise det til veninden - og til hygge...hun har lovet æblekage. SLURP!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Topscorere den seneste uge