onsdag den 1. september 2010

Hvad gaven gemte

Jeg har lovet at poste et nyt indlæg om, hvad gaven til den specialeafleverende veninde indeholdt:


Et par vanter i skind med rulamsfoer. De mangler stadig en elastiksnor i løbegangen for at være helt færdige, men de var færdige nok til at komme ind i gaven.


Her kan du se mønsteret i closeup. Det har spøgt i min hjerne siden jeg så denne vest hos badelma-badutski. Og nu er de altså havnet på en af mine kreationer.


Jeg er blevet rigtig godt tilfreds med resultatet, og det var meget mindre besværligt end jeg først troede. Jeg vil hurtigst muligt sy et par til mig selv også. De bliver dog i brunt skind - og nu er overvejelsen så, om de også skal have trekanter eller om jeg skal kaste mig ud i et andet motiv. Jeg har f.eks. 2 pink nuancer og en orange, som kunne være fine sammen. Men hvad synes du? Hvilke farver ville du sætte sammen med brunt skind?

8 kommentarer:

  1. Nej hvor er de lækre - og tak for linket.
    Mintgrøn med pink ville også være lækkert til brun.
    -Christina

    SvarSlet
  2. Det er da bare de lækreste vanter!! Er det nogle du kan lokkes til at lave flere af...? Jeg kunne vældig godt tænke mig sådan et par:)

    SvarSlet
  3. Hej Anne
    Det må jeg lige overveje. Jeg skal jo også sy et par mere til mig selv, og så kunne jeg nok godt sy et ekstra par samtidig. Hvis du stadig er interesseret, kan du skrive mig en mail på aslisorup@gmail.com.

    SvarSlet
  4. Wow hvor er de fede! Stor respekt her fra :)

    SvarSlet
  5. Wauw, hvor er de flotte. Kunne du lokkes til at lave flere? Og i givet fald - hvad kommer de til at koste?
    Har lige opdaget din blog via Anne Apfelstrudel og har straks lagt mig til som fast følger:)

    SvarSlet
  6. Super fede vanter. Dem kan du helt sikkert godt sælge på julemarkedet i Odense!!!
    Men jeg kan højest sandsynligt desværre ikke komme - hverken som sælger eller køber - så hvis du skulle have tid og lyst, ville jeg gerne købe et par inden:) Men hvad ville de koste - til lange fingre?

    SvarSlet
  7. Hej Malene og Signe
    Vi kan sagtens finde ud af noget med vanter til jer. De koster 600 kr. Skriv mig en mail på aslisorup@gmail.com, hvis I er interesserede, så kan vi aftale nærmere der :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge