mandag den 17. december 2012

Et lille mandags-julefjolleri #3

Dette er noget helt andet end pilledamerne, men det er i samme kategori; hyggeligt, unødvendigt hækleprojekt. Nogen ville måske mene, at det i sig selv, er unødvendigt at have en 60 cm høj, lyserød porcelænsflamingo i sin stue, men jeg synes faktisk netop, at han(!) er en af grundpillerne i min stues indretning....

....og nu er han også klar til jul (Se venligst bort fra nullermænd og visne planter):
Den gode Flamming O. har nemlig fået sig en nissehue...

....med øreklapper. Han ser godt nok lidt skeptisk ud, meeeen jeg er sikker på, han vænner sig til den.

I øvrigt er jeg ikke den eneste, der synes, at flamingoer med nissehuer er sjovt. Se bare her.

22 kommentarer:

  1. Han ser skeptisk ud. Men det er spil for galleriet. Han ÆLSKER at blive kælet om og pimpet op til jul. Det ved jeg bare :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare genialt. :)

    www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Unødvendigt eller ej - så skaber det jo personlighed :D
    Synes nu han ser meget fin ud med den lille fine nissehue :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ganske ret. Jeg kan også meget godt lide ham med hue :-)

      Slet
  4. Sådan en flamingo MÅ jeg eje! :) (Og her ved jeg at min kæreste er af den fuldstændigt modsatte mening...) Hvor er han fin sådan pyntet til jul.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Min daværende kæreste var også temmelig skeptisk. Det samme var de daværende svigerforældre, som var med, da jeg købte den. Hihi.

      Slet
  5. Det er da sådan det skal være ;-) sådan lidt fjolleri gør jo bare det hele lidt sjovere!
    Kærligst Anette

    SvarSlet
  6. Jeg er vild med din flamingo-hvor har du dog den fra?... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt den på et loppemarked for et par år siden :-)

      Slet
  7. Jeg er også sikker på han bare lige skal vænne sig til øreklapperne:-) Hvor er han dog helt vidunderlig. Man kan ALTID bruge en 80 cm høj porcelænsflamingo i sin stue...basta

    SvarSlet
    Svar
    1. Åååh! Jeg er glad for, at jeg ikke er ene om at synes det. Tak! :-)

      Slet
  8. Hvor er den feeeeed! Hvis du en dag bliver træt af ham, er jeg helt sikker på ham og jeg vil blive et fantastisk par!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tvivler på, at det sker :-) Men ellers er det noteret.

      Slet
  9. Haha hvor er den sjov. Så blev din flamingo også i julehumør

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis. Dine er nu også skønne :-)

      Slet
  10. Svar
    1. Jeg er SÅ glad for, at jeg ikke er den eneste, der synes det. Tak! :-)

      Slet
  11. Jeg syntes ham Flamming O er en flot fyr og han bliver ikke mindre atraktiv med en hue på toppen. Skønno, skønno!

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge