fredag den 7. december 2012

December er en dyr måned...

I sidste weekend var jeg til Finders Keepers i Korsgadehallen på Nørrebro. Det var en dyr omgang. Til gengæld fik jeg nogle gode ting med hjem, som jeg er sikker på vil følge mig i mange år fremover.

Finders Keepers er en lidt løjerlig sammensætning af folks aflagte tøj og nyt design. Jeg må indrømme, at selvom jeg elsker genbrugsbutikker, så har jeg ikke tålmodighed til at stå på hovedet i secondhandtøj på markeder. Men denne her fine trøje hang lige yderst på et stativ og jeg forelskede mig pladask:
Ja, den er lidt nulret, men den kostede kun 60 kroner.


 Denne her fine grafiske ring købte jeg hos Christine Bukkehave.

Dette "billede" er uden tvivl mit favoritkøb. Det er et laserskåret papkort over Vesterbro. Jeg er VILD med det. Det kan købes hos Virkvärftet.

Nu må jeg vist også være dækket ind på gaver-til-mig-selv-fronten...

8 kommentarer:

  1. Jeg er lidt misundelig på billedet;) Jeg bor jo midt i det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg bor jo desværre kun på Ydre Vesterbro. Hvis de på et tidspunkt laver et laserskåret kort over Sydhavnen, så kan vi bytte ;-)

      Slet
  2. Sikke nogle lækre sager, du har fundet!

    SvarSlet
  3. trøjen kan reddes med en "fnugspiser". En lille barbermaskine til strikketøj. Den kan bruges til alt der fnulrer.

    SvarSlet
    Svar
    1. "Fnugspiser"! Det er nyt for mig. Men jeg øjner et ønske til jul :-D

      Slet
  4. Det var da nogle virkelig gode køb du har fået gjort dig. Du kan tage en engangsskraber og fjerne fnulleret på din lyserøde bluse, så er den (næsten) så god som ny.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også smart. Hvis man altså ikke har en "Fnugspiser" :-)

      Slet

Topscorere den seneste uge