søndag den 16. december 2012

Helte og heltinder

I løbet af de sidste 14 dage er endnu et par sovende superhelte blevet færdige.

Denne her superheltinde passer på Laurine, som er min gode veninde Louises lille pige. I kan se Laurine og superheltinden her.

Som noget nyt har jeg også lavet en drenge-udgave. En sovende superhelt.


Jeg holder af alle mine hæklede figurer - der ligger tanke og kærlighed bag dem alle. Men hvis jeg alligevel skulle nævne en favorit, så kunne det godt være superheltene, tror jeg.

28 kommentarer:

  1. Jeg så Laurines fine superhelt i fredags, og hold nu op hvor er den bare gennemført Asli. Så sød!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå ja, du har jo været så heldig at se vidunderet live...og her mener jeg selvfølgelig Laurine. Jeg er meget misundelig! :-)

      Slet
  2. Dine superhelte er skønne... i sig selv. Men også tanken der ligger bag og kærligheden, som du har hæklet ind. En super skøn gave, som kan følge barnet livet igennem - for man bliver aldrig for gammel til at have en superhelt omkring sig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du ret i - altså at man altid kan have behov for at have en til at våge over sig :-)

      Slet
  3. Jeg eeeeelsker din hæklede figure, de er bare så skønne!

    SvarSlet
  4. Min yndlings er stadig Elvis! Og jeg ærger mig stadig over at han tog med Jane hjem...
    Men dine superhelte er nu også søde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi. Sådan går det når, man overvejer for længe ;-)

      Slet
  5. Vi knuselsker din heltinde! Hun står fint i Laurines vugge, og passer på at hun får sovet godt. Endnu engang stort tak for din omtanke.
    Laurines mor

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder mig sådan, søde Louise :-) Og sikke fine billeder af Laurine og din mor. Fuld kontakt. Skønt at se :-)

      Slet
    2. Ja, det var virkelig en dejlig oplevelse at se dem sammen. Helt utroligt at Laurine var så opmærksom.

      Slet
  6. Hvor er de bedårende.
    Hvad fylder du dem egentlig ud med?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger fiberfyld. Jeg køber som regel en monteringspude i Stof og Stil og bruger indholdet fra den :-)

      Slet
  7. Du må lige sige til, hvis du beslutter dig for at tage imod bestillinger...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marina
      Skal jeg nok. Ligenu tager jeg ikke så mange bestillinger ind. Jeg har ikke rigtig overskuddet. Men hvis det ændrer sig, siger jeg til :-)

      Slet
  8. De er så fede dine sovende superhelte, der er altså et eller andet over dem Ü tror også de må være min favorit, omend mange af dine hæklede figurer er herlige

    SvarSlet
  9. Hejsa.
    Kan godt forstå, at superheltene hører til dine favoritter. De er super seje!
    Kærligst Anette

    SvarSlet
  10. Jeg er vild med dine superhelte!!!

    SvarSlet
  11. Jeg har tænkt på disse superhelte, siden jeg så dem for første gang... De er så søde! Sælger du?

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge