søndag den 11. december 2011

Pakkelegspakke

Årets julefrokoster har været komprimeret omkring denne weekend, så det har givet lidt stilhed på bloggen. Men nu er jeg (relativt) frisk igen. Jeg vil lige vise en pakke, jeg havde med til julefrokostpakkeleg i går:

Ideen er jo, at få det til at se meget spændende ud. Og det synes jeg da selv, er lykkedes her. Den gennemsigtige plasticæske er fra Søstrene Grene. Det prikkede silkepapir er fra svenske Lagerhaus. Og så en pompom på toppen. Et voila!

Glædelig tredje søndag i advent. Puha...julen nærmer sig godt nok lynhurtigt, hva?

6 kommentarer:

  1. Alt for hurtigt! Skøn pakke, den havde jeg kæmpet med næb og kløer for at få ;)

    SvarSlet
  2. Yes! Du har helt ret i begge dele.;)

    SvarSlet
  3. Skøn pakke - og meget fristende :) Og ja det kommer alt for hurtigt nu..

    SvarSlet
  4. Hej Julia
    Du er sgu sød :-)

    Hej Anne Mette
    Ydrk! Jeg opdagede lige, at der kun er to uger...

    Hej Line
    Tak skal du have :-)

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Hvor er den fin :) den ville jeg vælge hvis jeg var med til pakkelegen!

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge