søndag den 5. januar 2014

Januargiveaway #1

Så er vi i gang! Første ting, jeg giver væk er en nøglesnor i kernelæder. Stroppen er lukket med tre nitter, som er hjembragt fra selveste New York(!).

Læderarbejde er noget af det, jeg gerne vil arbejde mere med i 2014 - især efter jeg fik opgraderet lageret af værktøj til Mr. Astor aka. svingarmsmaskinen til jul. Der skal simpelthen trykkes trykknapper i ALT i 2014!

Læg en besked herunder, hvori du skriver, hvad dit kreative nytårsfortsæt er. Vil du også arbejde i læder? Vil du lære at hækle? Strikke? Sy ryatæpper? Hvadhvadhvad? Jeg er meganysgerrig - tænk, hvis der ligger en ny og spændende hobby, der bare venter på, jeg opdager den.

Jeg finder en vinder på fredag d. 10. kl. 20.00 (ca.).

VINDEREN ER FUNDET.

85 kommentarer:

  1. Hmm mit kreative nytårsfortsæt er at lære at strikke strømper på rundpind, og så at få afsluttet mine projekter således at jeg ikke har omkring 7-8 halvfærdige liggende, selvom jeg er ekstremt god til det ;o)

    SvarSlet
  2. Jeg vil afsætte mindst 15 dgl til mit strikketøj og jeg starter ikke et nyt førend det igangværende er færdigt! Og så skylder jeg en sweater og 1 par sokker - dem skal jeg lave som noget af det første!

    SvarSlet
  3. Mit mål for 2014 er at blive beder til at strikke og få lært mine børn at hækle som de går og spørger om.

    SvarSlet
  4. Jeg vil lære at sy. Har fået symaskine af manden, så det er bare med at sætte i gang. Første projekt bliver nye frugtposer til børnene. Det må være til at finde ud af.

    SvarSlet
  5. Åh... et af dem på være at dekorere vægge - direkte maling på væggen (fjerne fokus på grimt grimt savsmuldstapet). Og så skal der hækles lidt mere advanceret end den slange til sønnen som pt er et kedeligt evighedsprojekt. PS den er lækker den nøglesnor.

    SvarSlet
  6. Superfed giveaway ! mit kreative nytårsforsæt er 'mindfuld strikning' - forstået på den måde, at jeg skal prøve at være mere til stede med det jeg har gang i, fremfor at presse mig selv med altid at planlægge de næste projekter på en måde så det kommer til at stresse mig. Det håber jeg kan lykkes :o)

    SvarSlet
  7. Jeg skal have mere gang i symaskinen i 2014. Jeg har nemlig en stor bunke af ting liggende, som liiige skal sys lidt her og der, og som jeg savner at have på. Og så er jeg ved at blive bedre til at sy ting til mig selv.

    SvarSlet
  8. Jamen hvad vil jeg ikke lære, (måske at sætte begrænsninger for mig selv) jeg vil også lege mere med læder og få brugt alle de ting jeg allerede har liggende, lære mere om seriegrafi, hækle osv osv..

    SvarSlet
  9. Sikken en fed læder nøglesnor. Den vil simpelthen se såååå fin ud i mit nøglebundt :D I 2014 er mit krea-nytårsforsæt at mig og Elna (min symaskine, jeg har arvet fra min mor ;)) skal blive meget bedre venner. Elna er lige i øjeblikket hjemme hos mine forældre fordi hun bliver ved med at springe undertråden, så min far vil kigge på den. Men jeg håber virkelig at jeg kan blive mere fortrolig med at sy på Elna, da det indtil videre ikke er gået så godt.

    SvarSlet
  10. Mit kreative nytårsfortsæt for 2014 er at lære og sy på min nye symaskine (gave fra min kære mor!).
    Super lækker læder-nøglesnor, den vil passe perfekt til min arbejdsnøgle!! :)
    kh. og Godt nytår - Pennie
    starleistarbright@gmail.com
    http://pennnylane.blogspot.dk/

    SvarSlet
  11. Jeg har flere ideer om hvor jeg gerne vil forbedre mig kreativt i 2014:
    1. Jeg vil lære at hækle (det har været forsættet i mange år og er ikke rigtig sket)
    2. Jeg vil lære at strikke med flere farver (jeg tror, jeg har en mental blokering imod det, det burde jo ikke være svært)
    3. Jeg vil nedbringe diverse lagre
    4. Jeg vil sy og brodere meget mere end i 2014

    SvarSlet
  12. I 2014 skal der fuld gang i det kreative igen efter en længere pause...Det vil jeg love mig selv :-)

    SvarSlet
  13. Brodere... jeg vil rigtig gerne blive god til at brodere, og er allerede gået i lære ved min søde bedstemor, men der er lang vej, meget langt ...
    Smuk nøglesnor, læder er bestemt også noget, jeg gerne vil kaste lidt mere energi efter... men indtil videre har jeg mere end rigeligt med broderistingene.
    Godt nytår
    Kh. Kristina

    SvarSlet
  14. Jeg er lige blevet færdig med et stort lækkert hæklet uldtæppe, og vil nu kaste mig ud i at strikke en jakke/oversized cardigan - jeg har aldrig strikket andet end halstørklæder og strømper, så mit kreative nytårsfortsæt er, at blive mere dus med tøjstrik

    SvarSlet
  15. Jeg vil stadig strikke. Jeg vil søge nye vinkler og nye teknikker. Jeg håber at jeg vil blive bedre til at eksperimentere mere - og med farver.
    Jeg kunne også tænke mig at prøve kræfter med læder. Jeg synes, at det er et rigtig fedt materiale.
    Lækker gevinst, som jeg gerne vil vinde...

    SvarSlet
  16. Jeg har 2 kreative nytårsfortsæt. Det første er at rive en hel måned ud af kalenderen, hvor jeg tager fri fra arbejde og kun hengiver mig de kreative projekter, som jeg har lyst til lige præcis der! Det andet er at lave flere ting til mig selv og ikke kun "tage imod bestillinger" fra andre. :)

    SvarSlet
  17. Mit nytårsfortsæt er at komme ud af min hækle-komfortzone og begynde at hækle større projekter. Indtil videre har den mest stået på huer og barnevognskæder, men i 2014 vil jeg hækle mindst en trøje til mig selv og en poncho til min datter :-)

    SvarSlet
  18. Sikke en lækker, lækker nøglesnor

    Mit kreative nytårsforsæt:
    1) Jeg vil lave rejsebøger på computeren for mine tidligere rejser. Jeg er vild med ideen om scrapbookning, men ikke med udførelsen. Tværdimod er jeg glad for computerens evner (til mm. præcistion) at lave en flot, minimalistisk billed- og tekstbog
    2) Jeg vil lave en slags art journaling dagbog i træmærker og deucopage - åbenbart den eneste måde, hvorpå jeg kan starte art journaling
    3) Jeg vil være på forskud med gaver i år - helst hjemmelavede

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne strikke noget lækkert til mig selv, og så selvfølgelig lære at strikke.
    Derudover skal der læses om biavl, honningslyngning, slåen og andre selvforsyningssysler, som købet af 14 hektar kan føre med sig...

    SvarSlet
  20. Kommentarsporet har allerede en masse gode ønsker for 2014. Jeg vil da tilføje et par stykker herfra. Kæresten og jeg skal giftes i 2014, så jeg har en plan om hjemmelavede invitationer og andre DIY-projekter til brylluppet. Derudover har jeg et ønske om at brodere min sommerfugl fra Lisa Grue færdig og indrette et skønt kreahjørne i vores nye hjem.
    Og nøglesnoren vil være en kærkommen afløser til min slidte keyhanger fra et udvekslingsophold i Canada i 2008. Pyh det er længe siden! Knus Anne-Mette femthe (a) gmail.com

    SvarSlet
  21. Mine fortsæt er at jeg vil lære hakning / tunesisk hækling og så skal jeg lære at strikke 2 sokker af gangen. Skønt at få det skrevet ned. Så forpligter det lidt mere ;-)
    Og så vil nøglesnoren være perfekt til når jeg starter på nyt job 1 . Februar. :-)

    SvarSlet
  22. Mit mål er: At sælge / rydde op, i de ting, som jeg ikke kan bruge mere, grundet gigt. Jeg kan strikke, hækle, kniple, orkere, sy og brodere, men kan ikke holde til det i længere tid ad gangen. Derfor har jeg kastet al min kærlighed på Scrapbooking og kort fremstilling. Og jeg tænkte lige, på dig Asli, og dine kreative evner. Der er så mange muligheder for at kombinere kreative ting og materialer i den hobby.
    På et Layout kan der være foto, strikke eller hæklede blomster, læder, garn, stof, metal, plastik, maling, og naturligvis papir :-). Næsten alt er muligt, det gælder om at finde lige det udtryk du ønsker at skabe. Jeg deltager i to Scrap klubber og du er hjertelig velkommen, til at komme på visit, her i det vest jyske. De kreative folk jeg kender, brænder for deres hobby, og viser glad og gerne hvad de laver. Man kender fornemmelsen af at have frembragt noget unikt, når der er lagt sjæl og kærlighed i et projekt, som man selv er glad og tilfreds med. For mit vedkommende er min hobby nærmes terapi, for jeg mister fornemmelse af tid og sted, når jeg nusser og nørkler og når jeg hopper i seng og nærmest ikke kan vente på at det bliver i morgen, så jeg kan komme i gang igen, så ved jeg at det er en hobby, der er værd at holde fast i. Eller skal jeg udfordre dig? :-)
    Godt Nytår og lad 2014 blive året, der forandrer ... noget :-)

    SvarSlet
  23. ihh mit åt sluttede kreativt og startede kreativt og det skal blive ved sluttede af med hjemmelavede nytårshatte og da jeg nu havde alt papiret fremme lavede jeg nogle fine kort indlæg lige straks!
    og har en vininde som skal have en pige så der skal jeg også lave et fint patchworktæppe så jeg har mange projekter indtil videre det stopper aldrig!!

    jeg har i min seminarietid arbejdet med lædder og det er sååå fedt vi havde elle de rigtige maskiner til nikker så der ikke gik noget galt... det var sååå fedt og vil da rigtig gerne vinde din flotte fine snor!!

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg er den super heldige!!

    SvarSlet
  24. Mit krea-nytårsforsæt må være, at jeg vil lave mere til mig selv. Hækler stort set kun for/til andre, men i år skal jeg have lavet mit (første) tæppe færdigt. Og jeg vil have så meget styr på hakning, at jeg kan lave en pude eller to til sofaen.

    SvarSlet
  25. Jeg vil udfordre mig selv på hæklefronten og bla forsøge mig med bobble stich. Desuden skal jeg være kreativ med de materialer jeg har det næste år, for er netop optaget på studie med meeeeget lille indkomst:-) Det bliver skægt.

    SvarSlet
  26. Hej!! Jeg har i første omgang, lovet mig selv, at få ryddet op i mit krea-rum, og komme i gang igen, for mine kreative aktiviteter, har ligget i tørdok, efter en omgang stress. Men nu skal jeg i gang, og det bliver nok min symaskine, som først skal støves af. Jeg har også noget strikketøj , og et par armbånd i læder, der ligger og venter på mig.
    Rigtig godt nytår!!!

    SvarSlet
  27. Super lækker nøglesnor :)
    Jeg vil stadig kalde mig nybegynder indenfor hækling, så jeg har rigeligt med hækleprojekter jeg ikke har prøvet endnu. Herefter skal jeg helt sikkert lærer at strikke - så min mand kan få de hjemmestrikkede sokker han så gerne vil have.
    Men i år står den på babytæppe, hagesmække, savlesmække, legetøj og meget andet til baby, jeg skal nemlig være mor for første gang :D

    SvarSlet
  28. Hele efteråret og især december knoklede jeg med at lave gaver til andre, så derfor vil jeg gerne hækle noget til mig selv. Min hæklelyst er for alvor blevet vækket efter min pendlertid er mindsket med nyt arbejde. Og i 2014 får jeg forhåbentlig flere km2 at hækle til,da vi er på husjagt:)

    SvarSlet
  29. Jeg har altid godt kunne tænke mig at lave en "60-er" skulderkernelæder taske. Jeg havde engang en som desværre er blevet væk.Den var godt slidt.
    Jeg har søgt på diverse aftenskoler omkring hvor jeg bor - men har ikke kunnet finde undervisning i at lave arbejder med kernelæder.
    Så altså - MIT ønske - håndarbejdsmæssigt - er at kunne lave en kernelæder skuldertaske med klap og spænde :-)

    SvarSlet
  30. Mit krea-nytårs-forsæt er at lære at hakke!! -og blive bedre til at færdigøre mine projekter, så jeg maks har 3 garn ting igang af gangen…
    Tak for dejlig blog - Margit (mkirketofte(a)hotmail.com)

    SvarSlet
  31. Ååh men jeg skal jo lære at strikke! Og hækle. Og arbejde med læder, kan jeg mærke, nu jeg ser din lækre nøglestor. Og lave fotoalbums på computeren. Og tegne lidt mere igen. Og at lære nogle flere syteknikker, er strengt nødvendigt! Og så skal jeg opfinde 4 ekstra timer i døgnet. Og måske arbejde lidt med anerkendelsen af egne begrænsninger;-)

    SvarSlet
  32. Jeg har store planer om at få brugt mere af alt mit kreadims...og købe mindre. Pg er helt vild med din nøglesnor så krydser fingre
    Mette. ..mettemoller63@gmail.com

    SvarSlet
  33. Fed nøgle rem som jeg må indrømme bare helst skal hjem til mig <3

    Mine kreative forsætter for 2014 - skal have ryddet ud i mine lagre. Samt sælge andre ting som ikke bruges mere.

    Skal være mere nærværende i forhold til mine kreative gøremål
    Skal bruge af mine lagre og ikke bare fylde på.
    Uh ha det bliver svært - men må da prøves

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
  34. Jeg er helt klart hoppet på hækle et dyr/figur/historisk figur bølgen...har hæklet cæsar, sprutter ...og den der myg driller helt ´vildt!;-))

    SvarSlet
  35. jeg skal sy lidt mere i det nye år og sikken en dejlig give away :-)

    Reklame-for-Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  36. Mit kreative nytårsfortsæt at generelt at få mere tid til at være kreativ, men særligt skal jeg strikke mere og måske noget til mig selv!

    SvarSlet
  37. Super flot! Jeg vil gerne lære at hækle.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  38. Uhh, jeg har mange kreative nytårsfortsætter :-) Jeg vil meget gerne være færdig med datterens zig-zag sengetæppe, til hun bliver student i juni. Jeg vil også rigtig gerne begynde at sy tøj til mig selv. Måske bliver 2014 også året, hvor jeg lærer at samle masker op, når jeg strikker, så jeg ikke behøver at pille det hele op hver gang :-D
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  39. Puha,læder tør jeg ikke vove mig ud i.... Men er på udkig efter en genbrugs skammel, som jeg vil hækle et betræk til :)

    SvarSlet
  40. Mums! Kernelæder er SÅ lækkert… Min kreative nytårsforsætter er (som dig) at arbejde noget mere med skind/læder, forsøge mig med at lave nogle cool prints til børneværelset på computeren og lave collager med en saks:-)

    SvarSlet
  41. I 2014 vil jeg fortsat strikke, hækle og sy, men jeg tror også jeg skal have fundet broderigrejet frem, og måske skulle jeg også prøve at folde papir....

    SvarSlet
  42. Super lækker keyhanger, den vil jeg gerne vinde. Jeg har to små drenge, og alt alt for lidt tid til det kreative. Det har jeg sukket meget efter den sidste tid, og ladet mig irritere over, så mit fortsæt er faktisk at acceptere at jeg ikke kan nå så meget (i øjeblikket), og bare lidt tid er bedre end mange store afsluttede projekter :)

    SvarSlet
  43. Den er mægtig fin! Mit kreative nytårforsæt er egentlig ret kedeligt: "at gøre de ting færdige som jeg går igang med"! Er træt af at have en masse ufærdige projekter liggende. Det fylder og det stresser mig - det gider jeg ikke mere. :)

    SvarSlet
  44. Vil lade flere af gaverne være hjemmelavede og anvende nogle af alle de materialer jeg har og ting fra naturen samt genbrug.
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  45. Lige hvad jeg mangler til mine sommerhusnøgler. Mit nytårsfortsæt er at få mig taget sammen til at sætte min glasovn med tilbehør til salg. Jeg får den aldrig i gang igen, strikketøjet har total overtaget min krea-tid

    SvarSlet
  46. Mit kreative nytårsfortsæt er helt sikkert, at blive bedre til at strikke :)
    Den er super fin den læderstrop, det er nogle virkelig flotte ting man kan lave i læder, det står helt sikkert også på ønske listen, bare ikke lige for 2014 ;)

    SvarSlet
  47. Jeg vil rigtig gerne lære at strikke. Status pt er, at jeg godt kan strikke (i én farve garn), hvis nogen slår masker op for mig. Ikke helt tilfredsstillende. Så jeg overvejer at melde mig på et strikkekursus i 2014 og lære SELV at slå masker op, og strikke efter mønster. :-)
    I mellemtiden krydser jeg fingre for, at nøglesnoren bliver min. ;-)

    SvarSlet
  48. I 2014 drømmer jeg om at blive bedre til både at strikke og hækle. Jeg begyndte at hækle for 3 år siden og at strikke for 2 år siden og selvom jeg har lært meget og produceret meget så er der stadig teknikker jeg ikke har afprøvet endnu. I 2014 drømmer jeg om at lære at hakke og at blive gode venner med strømpepinde.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  49. Jeg har helt sikkert også store planer med læder både i smykker, men sågar også en taske.

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  50. Den er simpelthen så flot. Den ville jeg elske at have mine nøgler i. Mit kreative nytårsforsæt er egentlig det samme som sidste år. Men i år må være året, hvor det så rent faktisk også sker.. Jeg vil nemlig rigtig gerne lære at hækle. :)

    Christina Bonke, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Jeg skal strikke mit christel Seyfarth-sjal som det første.

    SvarSlet
  52. Åh.. jeg har så mange planer! jeg skal på strikkeweekend på Samsø i juni. Kunne derudover godt tænke mig at komme på et af "How to do fashion's" workshops i mønsterkonstruktion, måske et af Line`s workshops, et kursus i pileflet og kunne vildt godt tænke mig at prøve at arbejde i læder.. nu må vi se hvad tiden er;-)

    SvarSlet
  53. Jeg skal bare have hæklet noget mere - det er ligesom gået lidt i stå. Men når lillebror kommer til april,så skal der gerne være barnevognskæde og bamse parat - og måske bliver der tid til også at kaste sig over tunesisk hækling?

    / Benteskou@gmail.com

    SvarSlet
  54. Lillejuleaftensdag opdagede jeg at min juletræstæppe er pist væk... så mit nytårsfortsæt skal være at få lavet et nyt inden det bliver jul igen... lige nu går jeg og tegner og kigger efter inspiration og skal finde ud af om det skal være broderet, eller om jeg skal springe ud i patchwork, og få det lært samtidig :-)

    SvarSlet
  55. Mit fortsæt er at jeg vil gerne blive bedre til at strikke, så mon ikke det bliver til lidt strik til kommende baby. Ellers skal jeg helt klart øve mig på at få gjort ting færdig, har alt for meget der ligger og venter:)

    SvarSlet
  56. Jeg strikker rigtig meget, men med tre små børn 0, 4 og 6 år kan tiden sommetider være knap, men jeg strikker hver dag. Men mit nytårsfortsæt udover at strikke mere er at blive bedre til at hækle. Jeg hækler kanter på strikkede ting osv., men at hækle krammedyr vil år jeg rigtig gerne kunne ;-)

    SvarSlet
  57. mit nytårskreative indslag er frankensteins hæklede kat. Den er super sej og jeg er sikker på at den vil bringe glæde - og rædsel ;o)

    SvarSlet
  58. Jeg skal strikke til mig selv! (og ikke kun til ungerne) :)

    krogsgaard45@hotmail.com

    kh Anne F.

    SvarSlet
  59. mange vil strikke... men jeg vil male et kæmpestort billede af en nyretransplataion i neonfarver.. jeg har tænk på at gøre det længe, men alle mine kreative ting står hjemme ved mine forældre, også mangler jeg også et lærde. derudover er det på tide at få mit spejl malet, så det kan komme op og hænge... nu har det kun lagt på gulvet i 2 måneder.....

    held og lykke med dit lille projekt (jeg håber ikke folk bliver træt af dit trykken, det sker nogle gange når man går lidt over gevind :) )
    Marie P
    marie6100@hotmail.com

    SvarSlet
  60. Jeg vil gerne kunne lære at sy ud i fra mønster på min maskine - ogmåske lære at strikke! meget ambisiøst...

    SvarSlet
  61. I min første barsel lærte jeg at hækle. Når jeg går på barsel i år (maj 2014), er planen at jeg endelig skal lære at strikke. Vil gerne kunne lave trøjer og heldragter til mine to børn.

    SvarSlet
  62. Jeg er så heldig, at barnebarn nr. 3 er på vej, så der skal strikkes og hækles ekstra meget i år, Og så jeg vil gerne blive mere fortrolig med trykknapper, dog ikke i læder, men i body'er, bluser mm.

    SvarSlet
  63. Jeg har et par krea-planer for 2014;

    Jeg vil have mit eget krea-hjørne i hjemmet
    Jeg vil gerne sy så meget af pigernes garderobe som muligt
    Jeg vil mod på at strikke større projekter
    Jeg vil lære at hækle

    SvarSlet
  64. Jeg har tre krea-nytårsfortsæt:

    1. Blive bedre til at strikke! Projektet starter allerede i morgen aften.
    2. Opdage krympeplastens vidundere.
    2. Få fingrene i noget embossing udstyr. Det ser ud til at være et naturligt næste skridt, for en der elsker stempler!

    Og så vil jeg da vildt gerne vinde din nøglesnor i læder. :)

    Hilsen Sabine (frederiksen1990@gmail.com)

    SvarSlet
  65. I 2014 drømmer jeg større end Amigurumi.

    Godt nytår -Marie

    SvarSlet
  66. Godt nytår. Jeg har trasket byen rundt for at finde en nøglekæde a la den - uden held. Jeg tør ikke selv bikse med læder, men mon ikke jeg i løbet af året skulle komme i bund af nogle af mine mange halvfærdige strikkeprojekter?

    SvarSlet
  67. Godt nytår.. Lækker, lækker giveaway.
    Mit krea nytårs fortsæt er at få brugt alle mine mange perler i sten, som jeg altid kommer til at købe på ebay.
    Mia C Andersen - aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  68. Jeg er ikke kreativ.. men håber at finde ud af at jeg i hvert fald kan trylle med et kamera, skæve vinkler.. drømme billeder...

    SvarSlet
  69. Sikke en flot nøglesnor!
    I 2014 vil jeg lave de kreative ting (sy, strike og hækle), som tiden tillader. Jeg gider ikke stresse over alle de ting jeg godt gad.
    Og så tror jeg også at jeg skal prøve at folde lidt mere i papir.

    SvarSlet
  70. Mit mål for 2014 er at lære at strikke, sådan rigtigt! 2013 blev brugt på en del hækling, deriblandt flere evighedsprojekter. Jeg kan strikke ret og vrang, og har da strikket skaftet til en sok, men så bliver vi også der. Målet for 2014 er at få sokken + en makker færdig, samt strikke trøjer til næste vinter! Jeg glæder mig ;-) Håber også jeg kan få lavet mine 2 hæklede tæpper færdige :-)
    Vh Nanna

    SvarSlet
  71. Jeg har fået leddegigt, så mine fingre vil ikke helt lystre, men jeg håber at få mere gang i symaskinen igen.
    Jacobsen.betty@gmail.com

    SvarSlet
  72. Uuh ha, har egentlig ikke tænkt mig at lære noget nyt på den kreative front...eller det gør man jo næsten hele tiden. Jeg vil prøve at lægge mere vægt på de små detaljer og finesser ved mit syarbejde.
    Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet i læder, det lyder spændende Asli.
    KH Mia

    SvarSlet
  73. Mest af alt, vil jeg gerne have mine projekter gjort færdig... Nøj hvor er der meget halv-færdigt!
    Men at lære at strikke, sådan rigtig vil være et hit! Min lille baby-dreng på knap 4 uger, kommer til at skulle bruge lækre strik, a la dem du laver, til efteråret og frem... Kunne være så fedt at lave dem selv :)

    SvarSlet
  74. Jeg vil gerne være med! :)
    Jeg skal i gang med at tegne og male noget mere. jeg elsker det, men glemmer at sætte tid af til det..

    SvarSlet
  75. Jeg vil SÅ gerne lære at hækle. Alternativt blive bedre til at strikke, som jeg slet ikke er god til! trineborup@stofanet.dk

    SvarSlet
  76. Jeg skal have lært at hækle og så vil jeg gerne igang med at sy igen :)

    SvarSlet
  77. Den var lækker :-) mit forsæt er at få færdiggjort en UFO om måneden :-) Mette

    SvarSlet
  78. Nej hvor er den lækker!!!!

    Jeg vil rigtig gerne have gang i mit maleri igen. Det har stået stille alt for længe, men jeg jeg trænger til at komme ud med lidt af det inden i :)

    SvarSlet
  79. Smuk er den! Mit nytårsgortsæt er at forsøge at få nogle af mine digte ud i offentligheden.

    SvarSlet
  80. Virkelig fed nøglering :-)
    Min nytårsforsæt er at lære at hækle. Jeg er en habil strikker og har syet i mange år, så det er som om hækling mangler. Der er så mange fine og inspirerende opskrifter rundt omkring...
    Og så skal jeg have færdiggjort alle de halve, kvarte og nyligt begyndte projekter jeg har spredt med jævn og meget ødsel hånd ud over hele vores lejlighed :-)

    Godt nytår'

    Kram Anne/mannemor.blogspot.dk

    SvarSlet
  81. Den kæde er bare fin :)
    Jeg har som sådan ikke tænkt mig at lære noget nyt, men jeg vil optimere mine evner i det jeg kan. Jeg vil være bedre til at afslutte mine hækleprojekter og jeg vil udnytte min faster bor tæt på så jeg kan få bedre detaljer i syningen :)

    /Jeanet

    SvarSlet
  82. Jeg vil gerne blive lidt bedre til at tegne og finde tiden til det! :-)

    Vh Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  83. Jeg vil gerne deltage i lodtrækningen:) Jeg har længe kigget på min symaskine, der bare står og samler støv. Den vil helt sikkert gerne frem her i år og sy en pude eller to:)

    SvarSlet
  84. Jeg vil prøve kræfter med betonstøbning.. -Bedre sent end aldrig ikke ;-)
    Krydser fingre for en opgradering af nøglebundtet :-)
    Hav en skøn aften
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge